Σε αναζήτηση χρηματοδότησης έχει επιδοθεί η Ελληνικό Μετρό και το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών για την επέκταση της γραμμής 2 στο Ίλιον, όπως αναφέρει σε πρόσφατη συνέντευξη ο υπουργός.
Ο διαγωνισμός είναι σε εξέλιξη από τον Μάιο2023, προβλεπόμενο κόστος 550 εκατ. ευρώ + ΦΠΑ και το ποσό αυτό όπως και όλες οι προηγούμενες επεκτάσεις του δικτύου αναζητείται από ευρωπαϊκά κονδύλια και κατά βάση το ΕΣΠΑ 2021-2027, χωρίς όμως ακόμα να έχει κλειδώσει η χρηματοδότηση.
Το μόνο θετικό είναι πως έργα Μετρό είναι έργα πρώτης προτεραιότητας για την Ευρωπαϊκή Ένωση και τυγχάνουν κατά προτεραιότητα χρηματοδότηση σε σχέση για παράδειγμα με οδικά έργα. Παράλληλα αναμένεται και η ολοκλήρωση της περιβαλλοντικής αδειοδότησης της επέκτασης από το υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας.
Εδώ να θυμίσουμε πως ο διαγωνισμός της Ελληνικό Μετρό ξεκίνησε πριν από περίπου 1,5 έτος με την εκδήλωση ενδιαφέροντος και την συμμετοχή 4 σχημάτων: ΤΕΡΝΑ, ΙΝΤΡΑΚΑΤ, ΑΒΑΞ-GHELLA-ALSTOM και ΑΚΤΩΡ-ΜΕΤΚΑ. Ο διαγωνισμός της Ελληνικό Μετρό για την επέκταση της γραμμής 2 προς Ίλιον, προβλέπει περίπου 4 χιλιόμετρα υπόγειας διπλής γραμμής και την κατασκευή 3 σταθμών. Οι δύο από αυτούς θα είναι επί της Λεωφόρου Θηβών. Ο πρώτος είναι ο σταθμός ΠΑΛΑΤΙΑΝΗ στη συμβολή των οδών Θηβών και Καππαδοκίας και ο δεύτερος είναι ο σταθμός ΙΛΙΟΝ στη συμβολή των οδών Θηβών και Ελαιών. Ο νέος τερματικός σταθμός θα ονομάζεται ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ και θα κατασκευαστεί στη συμβολή των οδών Αγίου Νικολάου και Παραμυθιάς στα σύνορα Ιλίου και Καματερού.
0 Σχόλια