Ακόμα ψάχνουν για την επέκταση του ΜΕΤΡΟ προς το Ιλιο






Σε αναζήτηση χρηματοδότησης έχει επιδοθεί η Ελληνικό Μετρό και το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών για την επέκταση της γραμμής 2 στο Ίλιον, όπως αναφέρει σε  πρόσφατη συνέντευξη ο υπουργός.
Ο διαγωνισμός είναι σε εξέλιξη από τον Μάιο2023, προβλεπόμενο κόστος 550 εκατ. ευρώ + ΦΠΑ και το ποσό αυτό όπως και όλες οι προηγούμενες επεκτάσεις του δικτύου αναζητείται από ευρωπαϊκά κονδύλια και κατά βάση το ΕΣΠΑ 2021-2027, χωρίς όμως ακόμα να έχει κλειδώσει η χρηματοδότηση.


Click me!

  
Το μόνο θετικό είναι πως έργα Μετρό είναι έργα πρώτης προτεραιότητας για την Ευρωπαϊκή Ένωση και τυγχάνουν κατά προτεραιότητα χρηματοδότηση σε σχέση για παράδειγμα με οδικά έργα. Παράλληλα αναμένεται και η ολοκλήρωση της περιβαλλοντικής αδειοδότησης της επέκτασης από το υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας.


Εδώ να θυμίσουμε πως ο διαγωνισμός της Ελληνικό Μετρό ξεκίνησε πριν από περίπου 1,5 έτος με την εκδήλωση ενδιαφέροντος και την συμμετοχή 4 σχημάτων: ΤΕΡΝΑ, ΙΝΤΡΑΚΑΤ, ΑΒΑΞ-GHELLA-ALSTOM και ΑΚΤΩΡ-ΜΕΤΚΑ. Ο διαγωνισμός της Ελληνικό Μετρό για την επέκταση της γραμμής 2 προς Ίλιον, προβλέπει περίπου 4 χιλιόμετρα υπόγειας διπλής γραμμής και την κατασκευή 3 σταθμών. Οι δύο από αυτούς θα είναι επί της Λεωφόρου Θηβών. Ο πρώτος είναι ο σταθμός ΠΑΛΑΤΙΑΝΗ στη συμβολή των οδών Θηβών και Καππαδοκίας και ο δεύτερος είναι ο σταθμός ΙΛΙΟΝ στη συμβολή των οδών Θηβών και Ελαιών. Ο νέος τερματικός σταθμός θα ονομάζεται ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ και θα κατασκευαστεί στη συμβολή των οδών Αγίου Νικολάου και Παραμυθιάς στα σύνορα Ιλίου και Καματερού.


Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια