Με τον Ρούσσα ο Αχιλλέας Λώλης . Ένας ένας φεύγουν από το Μπουραΐμη.


Αγαπητοί συνδημότες και συνδημότισσες
Φίλες και φίλοι,
Ονομάζομαι Λώλης Αχιλλέας. Κατάγομαι από την Ήπειρο και συγκεκριμένα από τον Νομό Θεσπρωτίας. Διαμένω στα Άνω Λιόσια από το 1969. Είμαι απόφοιτος του ΤΕΙ Κοζάνης με ειδικότητα Τεχνολόγος Μηχανολόγος Μηχανικός και εργάζομαι ως ελεύθερος επαγγελματίας (αυτ/στης). Είμαι παντρεμένος με την Αναγνώστου Γλυκερία, νοσηλεύτρια στο Θριάσιο Νοσοκομείο και έχω δύο παιδιά, το Δημήτρη και τη Ζωή. Ενδιαφέρομαι και ασχολούμαι με τα κοινά από τα μαθητικά και φοιτητικά μου χρόνια. Συμμετείχα σε σπουδαστικούς συλλόγους των ΤΕΙ. Σήμερα ασχολούμαι ενεργά με τον Σύλλογο Ηπειρωτών Άνω Λιοσίων ως γραμματέας του Συλλόγου. Με το Χρήστο Ρούσσα μας συνδέει φιλία χρόνων και αγωνιζόμαστε μαζί για την πορεία και την πρόοδο του Συλλόγου Ηπειρωτών.Στηρίζω τη νέα του παράταξη. Βασική μας αρχή να φέρουμε το ΝΕΟ στο Δήμο μας με νέους και ικανούς ανθρώπους. Είμαι λοιπόν ουσιαστικά παρών και συντάσσομαι με όλες μου τις δυνάμεις στην προσπάθεια της διαχείρισης του τόπου μας και των τυχών του κάθε πολίτη ξεχωριστά.. 
Ας παλέψουμε για το ΞΕΧΩΡΙΣΤΟ!
Με εκτίμηση,
Λώλης Αχιλλέας

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια