Έγκλημα στην Πετρούπολη που εμπλέκεται ο Κυριάκος από τα Άνω Λιόσια


Έγκλημα στην Πετρούπολη: Της είπα να φέρει μια σακούλα για να βάλω μέσα το μωρό μαζί με άλλα σκουπίδια
Τι κατέθεσαν στις αρχές μάνα και κόρη για το θάνατο του βρέφους που βρέθηκε σε κάδο.
«(…) Ήταν μια μέρα που γύριζα από το σχολείο. Πήγα και άφησα και εγώ λουλούδια εκεί που άφηναν και οι υπόλοιποι για να συγχωρεθώ για αυτό που έκανα». Η 19χρονη, που κατηγορείται ότι σκότωσε με τη μητέρα της το νεογέννητο βρέφος της και το πέταξαν στα σκουπίδια, προσπαθούσε συνεχώς να βρει δικαιολογίες για να εξηγήσει την πράξη της.
Όπως αποκάλυψε η ίδια στους αστυνομικούς, δεν δίστασε να πάει σαν μια ξένη στον κάδο απορριμμάτων και να αφήσει λουλούδια.
Στη δικογραφία περιλαμβάνεται με κάθε λεπτομέρεια η περιγραφή της για τη γέννα αλλά και το πώς πέταξαν το νεογέννητο αγοράκι στον κάδο απορριμμάτων.
«Όταν με έπιασαν οι πόνοι, αναγκάστηκα να το πω στη μάνα μου. Μπήκα στο μπάνιο και εκείνη κάθισε απ’ έξω γιατί δεν χωρούσαμε. Δεν μπορούσε να δει τι γινόταν έτσι που ήταν η πόρτα. Γέννησα, το έπλυνα στο νιπτήρα κι εκείνο πήγε στο στήθος μου και έφαγε. Μετά από λίγη ώρα άκουσα το μωρό να βγάζει κάποιους περίεργους ήχους. Είδα πως από τη μύτη και το στόμα έτρεχε αίμα και δεν ανέπνεε. Μου είπε πως τα παλιά χρόνια βάζανε λίγο χαρτάκι μέσα στο στόμα του παιδιού για να τραβήξει το αίμα... Αφού έβγαλα το χαρτί από το στόμα, πήρα ένα κομμάτι από κορδόνι που βρήκα μέσα στο μπάνιο και το έδεσα στο λαιμό του μήπως ενοχληθεί και αντιδράσει. Φώναξα τη μαμά μου να μου φέρει κι άλλο χαρτί και το έβαλα στο στόμα του. Αλλά πάλι δεν ανέπνεε και το άφησα όπως ήταν. Φώναξα στη μανά μου πως το παιδί δεν ανέπνεε, δεν ζούσε και εκείνη έβαλε τα κλάματα και είπε: “Tι θα κάνουμε τώρα”. Εγώ της είπα να φέρει μια σακούλα για να βάλω μέσα το μωρό, μαζί με άλλα σκουπίδια και να το αφήσουμε κάπου έξω. Εγώ έμεινα στο δωμάτιο μου και ζήτησα από τη μαμά μου να πάει να αφήσει έξω τη σακούλα με το μωρό…». 
 Όμως, καθώς η 19χρονη περιέγραφε τη ζωή της μέχρι σήμερα αποκαλύφθηκε ότι δεν ήταν η πρώτη φορά που είχε μείνει έγκυος…


«(…) Έχω χάσει τον μπαμπά μου πριν από έξι χρόνια και ζω με τον αδελφό και τη μητέρα μου. Μέχρι 2016 μέναμε στη Λήμνο. Από εκεί φύγαμε και ήρθαμε Αθήνα γιατί είχα μπλέξει με ένα παιδί από την Αλβανία. Είχαμε σχέση έναν χρόνο. Καταλάβαμε ότι ήμουν έγκυος , αλλά το καταλάβαμε νωρίς και αποφάσισα να κάνω έκτρωση γιατί ήμουν πολύ μικρή και οι δικοί μου, ήθελαν να ξεκόψω από αυτόν τον άνθρωπο. Αυτός ο άνθρωπος, ο Γιώργος, με χτύπαγε , μου συμπεριφερόταν άσχημα γιατί έπινε και μας είχε φάει πολλά λεφτά. Με πίεζε, δηλαδή, να του δίνω από τα λεφτά που μας έστελνε ο αδελφός μου. Με πήγε η μάνα μου στην Αθηνά και έκανα έκτρωση στο Αλεξάνδρα, γυρίσαμε Λήμνο και μετά πάλι Αθήνα για μόνιμα με τον αδελφό μου. Το 2017, τα είχα με ένα παιδί από κοινή παρέα, ξέρω μόνο ότι έμενε στο Περιστέρι . Μια φορά κάναμε σεξ χωρίς προφυλάξεις. Μετά τον Κώστα, γνώρισα τον Κυριάκο από τα Άνω Λιόσια και κάναμε σεξ αλλά όλες τις φόρες είχε χρησιμοποιήσει προφύλαξη. Δεν είχα καταλάβει να συμβαίνει κάτι περίεργο με το σώμα μου, γιατί έχω μεγάλη κοιλιά ούτως ή άλλως, έχω θυρεοειδή μάλιστα νόμιζα ότι είχα πάρει κιλά. Μετά την Πρωτοχρονιά κατάλαβα ότι κάτι δεν πάει καλά, ένιωθα να κινείται κάτι. Σκέφτηκα ότι είχα κάνει σεξ με τον Κώστα χωρίς προφύλαξη και είμαι έγκυος. Με κυρίευσε ο φόβος, φοβήθηκα μην καταλάβουν τίποτα η μανά και ο αδελφός μου και τους χάσω για πάντα. Είναι οι μόνοι που έχω στην Ελλάδα. Μπήκα και είδα βίντεο με γέννες για να ξέρω τι να κάνω...»
Σοκαριστική, όμως, είναι και η απολογία της 52χρονης μητέρας της 19χρονης, που στην ουσία ρίχνει αποκλειστικά την ευθύνη για τη δολοφονία του νεογέννητου στην κόρη της.
«(…)Ήταν στο μπάνιο για ώρα η κόρη μου και μπήκα με το ζόρι. Της έριξα ένα χαστούκι για να μιλήσει γιατί δεν απαντούσε. Τότε μου έδωσε μια σακούλα και μου είπε να την πάρω να την πετάξω. Είδα μέσα το μωρό, το οποίο ήταν τυλιγμένο με ένα σεντόνι. Μου φάνηκε πεθαμένο και είδα ότι μέσα στο στόμα του είχε χαρτιά. Τρελάθηκα, δεν ήξερα τι να κάνω . Ρωτούσα συνέχεια γιατί έβαλε το μωρό μέσα στη σακούλα και γιατί έβαλε τα χαρτιά στο στόμα του. Της είπα δεν έπρεπε να κάνει αυτό το κακό, γιατί θα μπορούσαμε να δίναμε κάπου το μωρό, όπως σε μια οικογένεια που δεν έχει παιδιά. Δεν μου απαντούσε. Αφού είχε πεθάνει και δεν μπορούσαμε να το δώσουμε κάπου, αναγκάστηκα να πάω να το πετάξω... Άνοιξα τον πρώτο κάδο που βρήκα μπροστά μου και πέταξα τη σακούλα με το μωρό.
Δεν παράχωσα τη σακούλα, απλά την άφησα μέσα. ... Τη ρώτησα γιατί έμεινε έγκυος , ποιος είναι ο πατέρας γιατί έβαλε τα χαρτιά στο στόμα του μωρού, αλλά απάντηση δεν έπαιρνα... Μετά από δυο μέρες είδα κόσμο μαζεμένο γύρω από τον κάδο. Γινόταν χαμός, αστυνομία, κανάλια. Άνοιξα την τηλεόραση και είδα πως έλεγαν για ένα πεθαμένο μωρό. Δεν ήξερα τι να κάνω. Ήθελα να πάρω ένα πιστόλι και να το βάλω στο κεφάλι μου. Η κόρη μου έκλαιγε όλη την ημέρα και δεν μου μιλούσε. Δεν είπα τίποτα σε κανέναν. Φοβόμουν μήπως πάει στη φυλακή το παιδί μου ή εγώ. Ντρεπόμουν και τον κόσμο. Τι θα έλεγαν οι γείτονες και οι συγγενείς αν το μάθαιναν;».

πηγή:http://www.cnn.gr

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια