Ανοιχτή επιστολή του πρ. προέδρου της ΚΕΔΗΦ Ιωάννη Ρόδη στο δήμαρχο Φυλής Χρήστο Παππού

Άνω Λιόσια, 13 Νοεμβρίου 2016






Αξιότιμε κ. Δήμαρχε,

     Θεωρώ  πλέον πως τη σιωπή μου την λαμβάνετε  ή ως αδυναμία ή ως φόβο. Με αφορμή την αναφορά σας στην οικονομική επιτροπή για την οικονομική διαχείριση της ΚΕΔΗΦ τα έτη 2011-2014, όπου διατέλεσα πρόεδρος, θα ήθελα να αναφερθώ στα παρακάτω γεγονότα.

Διετέλεσα πρόεδρος της ΚΕΔΗΦ από τον 12/2011 έως τον 8/2014. Όταν παρέλαβα, το νομικό πρόσωπο τον 12/2011 είχε υπέρογκα ποσά σε χρέη στο ΙΚΑ στην ΔΟΥ και σε προμηθευτές που απέρρεαν από τη δική σας διοίκηση κατά τα έτη 2007-2010.

Κατά τη διάρκεια της θητείας μου αποπληρώθηκε το μεγαλύτερο μέρος των χρεών αυτών και η ΚΕΔΗΦ υπήρξε ένα υγιές νομικό πρόσωπο με έντονη κοινωνική
δραστηριότητα κοντά στον πολίτη και τις ανάγκες του.

Όσον αφορά την οικονομική διαχείριση για την οποία μου ρίχνετε μομφή, κάθε οικονομικό έτος έκλεινε με πόρισμα, μετά από έλεγχο από ορκωτούς λογιστές, και ισολογισμό. Οι ισολογισμοί και τα πορίσματα των ορκωτών λογιστών έχουν περάσει από δημοτικό συμβούλιο και έχουν ψηφιστεί ομόφωνα, άρα και από την παράταξη σας, και στην συνέχεια ενταλματοποιήθηκαν και εστάλησαν στον επίτροπο για την  νομιμοποίηση και της δαπάνης, όπου και εγκρίθηκαν όλα τα έτη.

Αν νομίζετε πως αυτού του τύπου η οικονομική διαχείριση είναι μεμπτή να κινηθείτε με νόμιμες διαδικασίες και να προχωρήσετε σε διαχειριστικό έλεγχο, ο οποίος θα πρέπει να ξεκινά από το 2007, περίοδος δική σας διαχείρισης. Δεν είναι δυνατόν, κ. δήμαρχε, να ξανά ισολογίζετε τα ισοζυγισμένα.

Θίγετε την ηθική μου τόσο ως πολιτικό πρόσωπο αυτού του τόπου όσο και ως ανθρώπου και σπιλώνετε το όνομα μου και το όνομα της οικογενείας μου. Για τους λόγους αυτούς κινηθείτε με τις νόμιμες διαδικασίες, αλλιώς θα το κάνω εγώ.

Με τιμή,

Ιωάννης Ρόδης                                                                                                         
πρ. πρόεδρος ΚΕΔΗΦ
πρ. πρόεδρος Α΄/βθμιας σχολικής επιτροπής

πρ. αντιδήμαρχος Φυλής    

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια