Αποστόλης Ζέρβας: τα ερωτήματα που δεν απάντησε μέχρι τώρα ο Λυκειάρχης

Προς
Δυτική Όχθη
Ανταπαντώ για τελευταία φορά (η επόμενη θα είναι σε δικαστήριο) στη «σκληρή»  απάντηση του τ.Λυκειάρχη Ζεφυρίου.
1. Αμφιβάλλω πολύ σοβαρά αν ο κ.καθηγητής γνωρίζει τη σημασία του «μωραίνει κύριος κλπ» γιατί δεν μπόρεσα να καταλάβω που κολλάει στο θέμα μας. Θα μπορούσα να το ισχυριστώ εγώ γι αυτόν αλλά δεν θα το έκανα ποτέ.
2.Από τις 30-12-2010 μέχρι που είδα το δημοσίευμα στη Δυτική Όχθη δεν ασχολήθηκα ποτέ μαζί του  και απέφυγα οποιαδήποτε εμπλοκή μου και στο δικαστήριο εκτιμώντας την κατάσταση της υγείας του. Συνεχίζει τον αυτοκαταστροφικό του ρόλο και πρίν και μετά το συμβάν της υγείας του με δημοσιεύσεις στον τύπο και μοιράζοντας ανόητα φυλλάδια στους δρόμους του Ζεφυριού.
3.Επαναλαμβάνω ότι και στον εισαγγελέα για διερεύνηση και στο Υπουργείο Παιδείας στάλθηκαν όλα τα στοιχεία και η επιστολή του Λυκειάρχη. Εξ άλλου κατά τη διάρκεια της  προανάκρισης και της δικαστικής διαδικασίας ο Λυκειάρχης έδωσε τα στοιχεία που δήθεν δεν είχαμε αποστείλει εμείς. Αν υπήρχε κάτι κολάσιμο ο δικαστής δεν θα το άφηνε έτσι. Και
ξαναλέω δεν μηνύσαμε εμείς  τον Λυκειάρχη αλλά ο εισαγγελέας τον παρέπεμψε αυτεπάγγελτα.
4. Αντί να απαντήσει σε όσα αληθινά και με αριθμούς  ανέφερα στην προηγούμενη επιστολή μου , γράφει περί ανέμων και υδάτων.
Για τα αίτια της κρίσης, τους δανειστές, τους κακούς Δημάρχους, την ξενιτειά των νέων, το Μουσείο Αρχαίας Ελληνικής Τεχνολογίας το λέει  «σαράι» κλπ.
«Απορία ψάλτου βήξ»  μια και του αρέσουν τα αποφθέγματα.
Αν ήμουν καλός ή κακός Δήμαρχος το έκριναν οι συντοπίτες μου που με εξέλεγαν επί 28 συνεχή χρόνια. Δεν είμαι σε καμιά λίστα Δημάρχων προς διερεύνηση, δεν πήγα ποτέ κατηγορούμενος για τη διαχείριση του Δήμου και κοιμάμαι ήσυχος διότι ανελλιπώς έστελνα στον Εισαγγελέα το «Πόθεν έσχες» όπως προβλέπει ο Νόμος ακόμη και επί τρία χρόνια μετά τη λήξη της θητείας μου. Οι μπηχτές του περί διερεύνησης σκιών και περί διεφθαρμένης εποχής αλλού. Σε  μένα δεν κολλάνε και μάλιστα από ανθρώπους σαν αυτόν.
Μου προξένησε γέλιο η αναφορά του για τη λειτουργία των σχολικών επιτροπών και ότι ο Διευθυντής του Σχολείου είχε μόνο εκπαιδευτικά καθήκοντα την περίοδο  προ του 2010. Δηλαδή  όλα τα προηγούμενα χρόνια (πρίν το 2010) που είχε το Ταμείο του Σχολείου και τηρούσε και τα βιβλία της σχολικής επιτροπής το έκανε παράνομα; Όχι νόμιμα το έκανε γιατί έτσι ήταν η τότε νομοθεσία. Η λειτουργία που αναφέρει αφορά την μετά το 2010 (αλλαγή νόμου με τον Καλλικράτη) περίοδο και δεν έχει σχέση με τη χρονιά του 2009 που συνέβησαν οι οικονομικές παρατυπίες για τις οποίες αθωώθηκε από το δικαστήριο (για τους λόγους που ανέπτυξα στην προηγούμενη επιστολή μου) άλλα όχι και από τη δική μου προσωπική κρίση,  όπως έχω το δικαίωμα να έχω.
Κλείνοντας λέω τα ερωτήματα που δεν απάντησε μέχρι τώρα ο Λυκειάρχης και που μόνον αυτά είναι η ουσία του θέματος.
1. Στο Βιβλίο Εσόδων-Εξόδων της Σχολικής Επιτροπής που ήταν υπεύθυνος Διαχειριστής και Ταμίας βάσει της τότε νομοθεσίας,  έκανε 24 λάθος εγγραφές αξίας 3094,12 ΕΥΡΩ. Όλες οι εγγραφές αυτές ήταν σε βάρος του Ταμείου του Σχολείου και όχι σε βάρος του. Τις λάθος 24 εγγραφές αφού τις ανακαλύψαμε μετά από έλεγχο, τις αναγνώρισε με υπεύθυνη δήλωση του Ν 1599  και με δική μου υπόδειξη τις διόρθωσε γράφοντας αντίστοιχο πρακτικό στο βιβλίο με τα γράμματά του το οποίο υπέγραψε και κατέβαλε το ποσό των 3094,12 ΕΥΡΩ ( αυτό τον πονάει και όλα γι αυτά τα λεφτά τα κάνει).
Και ρωτώ: Αν δεν είχαμε ανακαλύψει εμείς μετά από έλεγχο αυτά τα 24 λάθη αξίας 3094,12 ΕΥΡΩ (αναγνωρισμένα και από τον ίδιο), από ποιο Ταμείο θα έλλειπαν και σε ποια τσέπη θα ήταν;
Απαντώ : Θα έλλειπαν από το Ταμείο της Σχολικής Επιτροπής και θα ήταν στην τσέπη του.
2. Ρωτάω γιατί και τα 24 λάθη ήταν μόνο σε βάρος του Ταμείου και όχι σε βάρος δικό του;
3. Γιατί όλα τα προηγούμενα χρόνια τα βιβλία ήταν σωστά τηρημένα και για τη συγκεκριμένη χρονιά <δεν ήταν λογιστής> και έκανε λάθη;
4. Άφησε αιχμές κατά μελών της σχολικής επιτροπής για μαιμού τιμολόγια όπως έγραψε αορίστως στην επιστολή της 30-12-2010.
Ρωτώ: Τα μαιμού τιμολόγια που αναφέρεται, πότε τα  ανακάλυψε, μήπως την τελευταία μέρα που παρέδιδε η παλιά Διοίκηση;. Αν τα είχε ανακαλύψει νωρίτερα γιατί δεν πήγε στον Εισαγγελέα έστω και για διερεύνηση; Δεν ήταν δα και μακριά, στο Μενίδι ήταν.
Ή ακόμη γιατί με τη Σχολική Επιτροπή της νέας Διοίκησης του Δήμου δεν τα διερεύνησαν; Και χρόνο είχαν και τα βιβλία εκεί ήταν. Και φίλοι του ήταν γιατί όλοι πήγαν να τον στηρίξουν στο δικαστήριο χωρίς κανείς τους να ήταν σε οποιαδήποτε θέση ώστε να γνωρίζει τα γεγονότα που είχαν συμβεί.
Πέρα από όλα αυτά που δεν έκανε , ισχύει κάτι.
Όποιος ακόμη και υπόνοια να έχει για κάτι ποινικά κολάσιμο, υποχρεούται αντί να στέλνει γράμματα στο Δημοτικό Συμβούλιο, να πάει και να το καταγγείλει στον Εισαγγελία για διερεύνηση.  Αν δεν το κάνει και το συγκαλύπτει είναι συναυτουργός και συνυπεύθυνος. Δεν το έκανε όμως γιατί στοιχεία δεν είχε και όλα αυτά ήταν για να θολώσει τα νερά και να ισορροπήσει τα δικά του αμαρτήματα.

Μόνο για τα παραπάνω δεν απάντησε στην «σκληρή» απάντησή του ο Λυκειάρχης που είναι και η ουσία όλης της διένεξης.
 Αλλά είναι δύσκολη η θέση του την οποία έχοντας το ακαταλόγιστο δεν μπορεί να διακρίνει  ούτε τώρα ούτε και κάποτε που ήταν σε τρις χειρότερη θέση και που εγώ προσωπικά τον έσωσα. Τώρα σκαλίζοντας το θέμα βλάπτει ο ίδιος την υγεία του κάτι που όπως ανέφερα στην προηγούμενη επιστολή μου όλοι το εκτιμήσαμε και δεν συμμετείχαμε ως μάρτυρες κατηγορίας στο δικαστήριο.
Αυτό που με έχει εκπλήξει από τη στιγμή που ανακαλύφθηκε το πρόβλημα, ήταν η απίστευτη ελαφρότητα  που επέδειξε και η άγνοια της δύσκολης θέσης του, κάτι που δεν απαιτεί μόρφωση αλλά κοινό νου. Δυστυχώς για μένα υπάκουσα στον ανθρωπισμό μου και στη δική μου λογική για τη θέση που βρισκόταν και τις συνέπειές της και ερχόμενος σε αντίθεση με τους συναδέλφους , του βρήκα σωτήρια λύση γι αυτόν και ανώδυνη για τα δημόσια χρήματα.
Αλλά το ξαναγράφω μπας και το εμπεδώσει.
ΚΑΝΕΙΣ ΠΙΟ ΑΧΑΡΙΣΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΥΕΡΓΕΤΗΘΕΝΤΑ.

Υ.Γ. Δεν είχα καμιά διάθεση μετά από 5 χρόνια σιωπής και μη ανάμειξής μου στα κοινά να εμπλακώ σε αυτή τη διένεξη, που για μένα είχε λήξει από τις 30-12-2010. Αναγκάστηκα από την ανακίνηση του θέματος από τον ίδιο το Λυκειάρχη στον τοπικό τύπο και από το μοίρασμα ρυπαρόχαρτων στους δρόμους του Ζεφυρίου από δήθεν αγανακτισμένους πολίτες που του ζητάν να τα πει όλα κλπ. Παλιές αποτυχημένες συνταγές.
Ελπίζω να σταματήσει και να κοιτάξει την υγεία του και εγώ τη δική μου και δεν ωφελεί κανέναν η συνέχιση επιστολών και νέα δικαστήρια.
Η επιλογή δική του.


Με εκτίμηση

Αποστόλης Ζέρβας

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια