Για την τιμή των όπλων ?




   Πολλές  φορές γίνονται κάποιες κινήσεις στο παρά πέντε για να προλάβουν την αλλαγή κάποιων καταστάσεων αλλά ποτέ στο και πέντε γιατί  κάτι τέτοιο δε θα είχε αποτέλεσμα.  Θα μας πείτε βέβαια ότι μπορεί κάποιος να έχει  "εσωτερική" πληροφόρηση  για ενδεχόμενες αλλαγές και έτρεξε να προλάβει στασίδι. 

 Καλού κακού ας έχουν στα υπ΄οψιν τους τα βήματα κατάργησης σχολικών επιτροπών γιατί οι μέρες περνάνε και θα τρέχουν τελευταία στιγμή. Άλλωστε η εξαίρεση θα γινόταν με διαπιστωτική πράξη του Γραμματέα της οικείας αποκεντρωμένης διοίκησης, ύστερα από απόφαση του οικείου δημοτικού συμβουλίου, η οποία θα έπρεπε να είχε ληφθεί ως τις 31Μαρτίου.Τώρα αν θέλουν να τραβήξουν πάνω τους τα φώτα της δημοσιότητας ή να κρύψουν κάτω από το χαλί  τις τελευταίες αποτυχίες  τους, αυτό είναι άλλο θέμα. 

 

 Τα βήματα κατάργησης σχολικών επιτροπών σύμφωνα με την Ερμηνευτική Εγκύκλιο που δημοσιεύτηκε χτες 20 Ιουνίου  :

  •  Πρωτόκολλο παράδοσης παραλαβής των ταμειακών διαθεσίμων των σχολικών επιτροπών. 
  •  Απόφαση Δημοτικού Συμβουλίου για τη σύσταση έως δύο (2) επιτροπών σε κάθε δήμο ή μία (1) επιτροπή ανά δημοτική κοινότητα, αποκλειστικά στους δήμους με πληθυσμό άνω των εκατό χιλιάδων (100.000) κατοίκων για την άσκηση των αρμοδιοτήτων των σχολικών επιτροπών. 
  • Απόφαση Δημοτικού Συμβουλίου για την άσκηση των αρμοδιοτήτων, από 30.06.2024, της δημοτικής επιτροπής παιδείας του άρθρου 50 του ν. 1566/1985 (Α’ 167) από το ίδιο το δημοτικό συμβούλιο ή από επιτροπή της παρ. 1 του άρθρου 30 του ν. 5056/23. (Δυνητική)
  • Αυτοδίκαιη κατάργηση, την 29η.06.2024, των σχολικών επιτροπών που συστήθηκαν και λειτουργούν δυνάμει του άρθρου 103 του ν. 3852/10
  • Άσκηση των αρμοδιοτήτων των καταργούμενων σχολικών επιτροπών από το Δήμο, από την 30η.06.2024.
  • Δημοσίευση διαπιστωτικής πράξης του Γραμματέα της οικείας αποκεντρωμένης διοίκησης στο ΦΕΚ περί κατάργησης των ανωτέρω σχολικών επιτροπών έως 29.07.2024 
  • Απόφαση Δημοτικής Επιτροπής για τη σύσταση πάγιας προκαταβολής, με υπόλογο διαχειριστή τον διευθυντή, ή τον εκτελούντα χρέη διευθυντή της σχολικής μονάδας ή τους αναπληρωτές αυτών.  
  • Μεταφορά των ταμειακών υπολοίπων και των υπολοίπων των τραπεζικών λογαριασμών των νομικών προσώπων σε λογαριασμό του Δήμου καθώς και κλείσιμο των τραπεζικών λογαριασμών με απόφαση της δημοτικής επιτροπής
  • Απόφαση Δημάρχου για τη σύσταση Επιτροπής Καταγραφής και Απογραφής των πάσης φύσεως περιουσιακών στοιχείων που μεταβιβάζονται στο Δήμο, που εκδίδεται εντός ενός μηνός από τη δημοσίευση της διαπιστωτικής πράξης του Γραμματέα της οικείας Αποκεντρωμένης Διοίκησης. Η Επιτροπή αποτελείται:
  1.  Από τον ΠΟΥ του Δήμου
  2.  Ένα στέλεχος των Οικονομικών Υπηρεσιών του Δήμου
  3. Τον Αντιδήμαρχο Οικονομικών (ή άλλον αντιδήμαρχο αν δεν έχει οριστεί αντιδήμαρχος οικονομικών)
  4.  Έναν σύμβουλο της παράταξης της πλειοψηφίας
  5.  Τον απερχόμενο Πρόεδρου του καταργούμενου νομικού προσώπου
  6. <Πρόεδρος της Επιτροπής ορίζεται ο ΠΟΥ. Αν αρνηθεί, η επιτροπή συστήνεται χωρίς τον Πρόεδρο του Νομικού Προσώπου και προστίθεται ένας επιπλέον σύμβουλος της παράταξης της πλειοψηφίας.
  • Απόφαση Δημοτικού Συμβουλίου ανάθεσης ενεργειών και διαδικασιών σε ορκωτούς λογιστές για την υποβοήθηση της ανωτέρω επιτροπής. (δυνητική) 
  • Σύνταξη έκθεσης ολοκλήρωσης του έργου της καταγραφής και απογραφής από την συσταθείσα Επιτροπή εντός δύο μηνών από τη σύσταση της. 
  • Απόφαση Δημοτικού Συμβουλίου για την έγκριση της σχετικής έκθεσης καταγραφής και απογραφής από την Επιτροπή, η οποία αποτελεί, μαζί με απόσπασμα της έκθεσης, τον τίτλο καταχώρισης στο αρμόδιο κτηματολογικό γραφείο ή υποθηκοφυλακείο ατελώς
  • Απόφαση Δημοτικού Συμβουλίου για τον καθορισμό του Κανονισμού Λειτουργίας άσκησης των αρμοδιοτήτων των καταργούμενων νομικών προσώπων από τις υπηρεσίες του Δήμου.  (Δυνητική) Μέχρι την έκδοση τους, εφαρμόζονται οι υφιστάμενοι κατά την 31.12.2023 κανονισμοί λειτουργίας των νομικών προσώπων.

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια