Έφεση Γιάννη Βασιλείου κατά της απόφασης για την πλημμύρα της Μάνδρας

 

  Όπως ενημερώνει μέσα από το λογαριασμό του σε μέσο κοινωνικής δικτύωσης ο πρώην Αντιπερειφερειάρχης Δυτικής Αττικής, Γιάννης Βασιλείου, δημοσιοποιεί την έφεση που έκανε κατά της απόφασης για την πλημμύρα της Μάνδρας.
Ας δούμε παρακάτω τι έγραψε: 

"Κατέθεσα σήμερα την έφεση, μαζί με τον δικηγόρο μου κ. Γκούσκο Παναγιώτη, για την απόφαση του 3μελους Πλημμελειοδικείου που εκδίκασε την πλημμύρα της Μάνδρας.
Για ένα δηλαδή φυσικό φαινόμενο, χιλιετίας, που η μεν επιστημονική κοινότητα δεν ήταν σε θέση να προβλέψει, ο δε ανθρώπινος παράγοντας να αντιμετωπίσει.
Μου επεβλήθη, μετά από διαδικασία δύο και πλέον ετών - με 2 ψήφους υπέρ και 1 κατά, αφού ένας δικαστής τάχθηκε υπέρ της αθωότητας μου - ποινή φυλάκισης με αναστολή 5 ετών και 19 μηνών.
Μου επεβλήθη χωρίς την παραμικρή αιτιολογία της απόφασης, παρά μόνο γιατί έτυχε αυτή την περίοδο να είμαι εκλεγμένος Αντιπεριφερειάρχης Δυτικής Αττικής.
 Με σεβασμό στη μνήμη των θυμάτων, τον οποίο άλλωστε επέδειξαν όλες οι πλευρές κατά την διάρκεια της δίκης, ευχαριστώ όλες και όλους για την συμπαράσταση σας.
 Ωστόσο, η απόφαση με αδικεί κατάφωρα - όπως και τους υπόλοιπους 7 εκ των 21 που δεν απαλλαχτήκαμε - συνεχίζω λοιπόν τις προσπάθειες μέχρι την οριστική μου αθώωση."

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια