Η Δημοτική Συγκοινωνία...Φάντασμα του Μπουραίμη



   Νομίζαμε ότι σε καλό δρόμο βρίσκεται η παράταξη Δύναμη Συμμετοχής-Δύναμη Αλλαγής με αφορμή την έναρξη της δημοτικής συγκοινωνίας, μιας και σύγκρινε την περιοχή μας με το Λονδίνο. Διαβάζοντας το Δελτίο Τύπου όμως γρήγορα ξυπνήσαμε από το όνειρο. Στο μυαλό μας έρχεται ο Οκτώβριος 2013 τότε που θα είχαν κάνει το ντεμπούτο τους στους δρόμους των Άνω Λιοσίων τα λεωφορεία που θα εκτελούσαν τα δρομολόγια της δημοτικής συγκοινωνίας βάσει της προγραμματικής σύμβασης του Δήμου με τον ΟΑΣΑ.
  Ξεκάθαρα φαίνεται από το περιεχόμενό της ότι θα έπρεπε τα λεωφορεία να ξεκινήσουν τον Οκτώβριο του 2013, κάτι που απέτυχε να πραγματοποιήσει η διοίκηση Μπουραΐμη, που τολμά να επικρίνει τη διοίκηση Παππού για τη λειτουργία της Δημοτική Συγκοινωνίας που πέτυχε .

Ας δούμε μερικές από τις αναλήθειες του Δελτίου Τύπου της παράταξης Δύναμη Συμμετοχής:

  • Ο κ. Παππούς ανακάλυψε ξαφνικά ότι η δημοτική συγκοινωνία είναι βασικό σημείο της καθημερινότητας. Όλως τυχαίως, στο τέλος της θητείας του και στην αρχή της προεκλογικής περιόδου. 
Όλως τυχαίως λοιπόν και ο κ. Μπουραΐμης έφερε το θέμα τον Αύγουστο του 2013  όπως και ο κ.Παππούς το φθινόπωρο του 2018. Σε αντίθεση με τότε σήμερα η δημοτική συγκοινωνία λειτουργεί. 

  • Το ερώτημα, λοιπόν, είναι ένα: γιατί κ. Δήμαρχε, αυτά τα 5 χρόνια, δεν υλοποιήσατε τη συμφωνία της διοίκησης Μπουραΐμη με τον ΟΑΣΑ το 2013, που προέβλεπε ΔΗΜΟΤΙΚΗ συγκοινωνία 6 λεωφορειακών γραμμών σε όλες τις συνοικίες του Δήμου Φυλής;Συμφωνία που συμπεριελάμβανε επίσης την οριστική απομάκρυνση του αμαξοστασίου του ΟΑΣΑ (διαχρονικό αίτημα όλων των κατοίκων του Δήμου) καθώς και την απομάκρυνση του νεκροταφείου των λεωφορείων στο στρατόπεδο Λιόση.
 Η σύμβαση που υπεγράφη μεταξύ νυν Δήμου Φυλής και ΟΑΣΑ, ουδεμία σχέση έχει με αυτή που είχε την αξίωση ο κ. Μπουραΐμης να εφαρμόσει ο Παππούς!
Τότε, η  προγραμματική σύμβαση περιλάμβανε έξι δημοτικές γραμμές με ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ  για τους δημότες με ένα δρομολόγιο την ώρα. 
   Σήμερα μιλάμε για δύο λεωφορειακές γραμμές που δεν περιορίζονται στα στενά όρια των συνοικιών, αλλά επιτυγχάνεται και η σύνδεση μεταξύ τους, ενώ οι επιβάτες μεταφέρονται ΔΩΡΕΑΝ. Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι επί της νυν διοίκησης είχαμε την ίδρυση τριών νέων (712,715,716) καθώς και αλλαγές σε δύο (723, 749) λεωφορειακές γραμμές του ΟΑΣΑ για την καλύτερη εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού. 
  Επίσης, πουθενά στην σύμβαση, που ο ίδιος ο κ. Μπουραΐμης ανέβασε στο λογαριασμό του στο facebook, δεν γίνεται αναφορά σε απομάκρυνση των αμαξοστασίων αλλά σε μείωση του κομίστρου λόγω της παρουσίας αυτών στην περιοχή. Μέμφεται ο κ. Μπουραίμης τον κ.Παππού γιατί , άκουσον άκουσον, δεν εφάρμοσε τη δική του σύμβαση, τη στιγμή που με τη σύμβαση που ο ίδιος υπέγραψε, θα έπρεπε να είχε προβεί και στην απομάκρυνση των παλαιών λεωφορείων από το τέως στρατόπεδο Λιόση.
  
Το όσκαρ υποκρισίας σίγουρα πάει στην παράταξη Μπουραΐμη, αλλά το όσκαρ αποτελεσματικότητας στην σημερινή διοίκηση που δεν μένει σε υποσχέσεις αλλά με στρατηγικό σχεδιασμό είναι πλέον σε θέση να κοιτάζει κατάματα τους δημότες!
Οι δημότες άλλωστε έχουν μυαλό και μνήμη και δεν εξαπατώνται.

Ακολουθεί η σύμβαση της Διοίκησης Μπουραΐμη που βάζει τα χεράκια του και βγάζει τα ματάκια του:












Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια