Γιώργος Κρητικός : το θέμα της μεταφοράς των εργαζομένων στον Ξένιο έληξε ''άπαξ δια παντός''


    Καλημέρα την Παρασκευή 7 Δεκεμβρίου ήταν μια πολύ ευχάριστη μέρα, το θέμα της μεταφοράς των εργαζομένων στον Ξένιο έληξε ''άπαξ δια παντός'' κάποιοι κύριοι που νόμιζαν ότι θα μπορέσουν για μια ακόμη φορά λέγοντας ψέματα να επωφεληθούν και να κοροϊδέψουν τους είδη ταλαίπωρους εργαζόμενους του Ξένιου, πήραν το μάθημα τους, κατά την διάρκεια της συνεδρίασης του Δ.Σ. όπου η παράταξη Παππού αλλά και ο Δήμαρχος ειδικά ξεκαθάρισε ότι σκοτεινό υπήρχε, ευχήθηκε καλορίζικοι και καλή εργασία, αυτή ήταν η τελευταία πράξη, στην μεταφορά αυτόν των ανθρώπων που τράβηξαν τα πάνδημα για 10 χρόνια.
   Επίσης δεν πρέπει να ξεχαστεί και η προσφορά του Αργύρη του Αργυρόπουλου που κατά την άποψη μου ήταν Σημαντική. Εύχομαι και εγώ με την σειρά μου καλή εργατική θητεία, είμαι πραγματικά ευτυχισμένος διότι ο αγώνας οκτώ συνεχόμενων ετών, δικαιώθηκε πλήρως η μεταφορά αυτών των ανθρώπων, που μου είχε γίνει έμμονη ιδέα, είναι ένα πραγματικό γεγονός και αυτή την στιγμή, η δικαίωσή τους, δικαιώνει απόλυτα και εμένα. Ευχαριστώ όλους τους εργαζόμενους του Ξένιου για την συνεργασία, την υπομονή, την κατανοήσει και την εγκράτεια που έδειξαν σε ότι τους ζήτησα και έκαναν ότι έπρεπε, σε πολύ δύσκολες για αυτούς στιγμές, για να έχει αυτή την ευτυχή κατάληξη η υπόθεση τους.
    Τελειώνοντας θα ήθελα να πω στον Χρήστο τον Πάππου ένα μεγάλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ, Κύριε Δήμαρχε εσύ ξέρεις τον λόγο. Να είστε καλά όλοι.


Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια