Έτσι για καλημέρα τα υπόλοιπα αργότερα.

Βάλτε ότι Τίτλο θέλετε !! 


Στον ελεύθερο μου χρόνο, αν υπάρχει,  ασχολούμαι με τα «απορρίμματα». Λένε ότι τα απορρίμματα είναι «βρώμικα»,  και ότι λερώνεται κάποιος,  αν τα αγγίξει.

Εγώ θα έλεγα με την πολύ μικρή μου εμπειρία, αν συγκρίνουμε τα «απορρίμματα» με τους «ανθρώπους». Πιστεύω  ότι τα απορρίμματα ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ καθαρά. Πεντακάθαρα θα έλεγα. Τουναντίον μάλιστα, όποιος ασχολείται με τους ανθρώπους,  και ειδικά προς Τοπική αυτοδιοίκηση μεριά πρώτου, και δεύτερου βαθμού. Αλλά,  και όσο ανεβαίνει
βαθμίδες στην Πολιτική «λερώνεται»  και «βρωμίζει». Και  πρέπει  κάποιος να έχει μαζί του «Μάσκες» και «Γάντια» . Και η βρώμα έχει τέτοια μυρουδιά που απλώνεται , και εκτός συνόρων.


Επίσης,


Από την μια μεριά είναι  η μερίδα των ανθρώπων  που μιλάνε γιατί βλέπουνε την αδικία. Αλλά δυστυχώς ΕΙΝΑΙ πολλοί λίγοι.  Και από την άλλη, η μεγαλύτερη μερίδα θα έλεγα,  είναι οι άνθρωποι  που θέλουν να μιλήσουν  αλλά φοβούνται, ΑΛΛΑ  και εκείνοι που λένε το γνωστό « Εγώ θα βγάλω το φίδι από την  τρύπα»?



Καλοί μου άνθρωποι !! Μιλάτε !! Μιλάτε γιατί χανόμαστε. Γιατί η μόλυνση Σύνορα ΔΕΝ  υπολογίζει !!  


Καλή Τύχη  Πατρίδα.


Αυτό που με λυπεί  είναι  πως Δεν έχω χρόνο να τρέξω τα θέματα. Δεν έχω χρόνο !!



ΚΥΡΙΑΚΟΣ  Α. ΓΚΙΚΑΣ 

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια