Να σταματήσουν οι αθλιότητες




Άρθρο του Στέλιου Μουστακάκη

Μετά από πολυήμερες και πολύωρες συζητήσεις με τον κ. Σάββα Σάββα και παραμερίζοντας κομματικές και πολιτικές διαφωνίες που τυχόν είχαμε, καταλήξαμε από κοινού να ενωθούμε στις επερχόμενες δημοτικές εκλογές για τη διεκδίκηση του Δήμου Φυλής, χωρίς προσωπικές και παρασκηνιακές επιλογές, αλλά με γνώμονα το καλό και την αξία του Δήμου μας και των δημοτών μας.

Για όσες και όσους με γνωρίζουν προσωπικά ή επαγγελματικά, αλλά και σε όσες και όσους δεν με γνωρίζουν προσωπικά, διαπιστώνεται το ήθος μου, η εργατικότητα μου, η συνέπεια των λόγων και πράξεών μου, η αγάπη προς την οικογένεια κι ο σεβασμός προς τον συνάνθρωπό μου, φίλο ή αντίπαλο.

Με όλες αυτές τις αρετές οι οποίες διακατέχουν και τον κύριο Σάββα Σάββα και τους υπολοίπους κυρίες και κύριους συνυποψηφίους μου για τη διεκδίκηση του Δήμου μας, χωρίς προσωπικές κατηγορίες προς τους αντιπάλους μας τους οποίους σέβομαι προσωπικά, αυτούς και τα έργα τους (μικρά μεν, αλλά σεβαστά, είτε γιατί δεν μπόρεσαν, είτε γιατί δεν ήθελαν να κάνουν τα μέγιστα για τον Δήμο μας).

Κλείνοντας, θα ήθελα να αναφερθώ σε κάποια δημοσιεύματα που αναρτήθηκαν στο διαδίκτυο, ότι ο επικεφαλής της «ΕΝΟΤΗΤΑΣ ΠΟΛΙΤΩΝ» κ. Σάββας προσπαθεί να προσεγγίσει υποψηφίους που συγγενικά τους πρόσωπα υποστηρίζουν πολιτικούς αντιπάλους και προκαλεί ενδοοικογενειακές κόντρες, κάτι που σε καμία περίπτωση δεν ισχύει.

Απαντώ λοιπόν, επειδή με αφορά προσωπικά (η αδερφή μου είναι γνωστό άλλωστε εδώ και χρόνια ότι υποστηρίζει αντίπαλο συνδυασμό) ουδέποτε με την αδερφή μου, είτε σε εθνικό κομματικό πεδίο, είτε σε τοπικό, δεν είχαμε τις ίδιες επιλογές (η έννοια της δημοκρατίας σε ένα σπίτι) και ουδέποτε περιμέναμε τον κ. Σάββα να μας προκαλέσει ενδοοικογενειακή πολιτική κρίση.

Τους καλώ λοιπόν να σταματήσουν αυτές τις αθλιότητες, γιατί αν συνεχίσουν να διαδίδουν ψέματα για εμάς, θα απαντήσω με σκληρές αλήθειες για αυτούς.

Εύχομαι σε όλους καλή Ανάσταση στις ψυχές μας, υγεία σε όλους μας, το υπέρτατο αγαθό, καλή επιτυχία στην «ΕΝΟΤΗΤΑ ΠΟΛΙΤΩΝ» και καλό προεκλογικό αγώνα στους αντιπάλους μας.

Στέλιος Μουστακάκης

Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος

Με την «ΕΝΟΤΗΤΑ ΠΟΛΙΤΩΝ»

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια