Είχα μείνει έγκυος και το έχασα..δεν το αγόρασα το παιδί


Είχε συγκλονίσει τον περασμένο Οκτώβρη η σύλληψη ενός ζευγαριού που συνελήφθη στα Άνω Λιόσια επειδή  προσπάθησε να αγοράσει βρέφος από μία γυναίκα έναντι 4.000 ευρώ!

Η Βάσω, η γυναίκα που κατηγορείται ότι αγόρασε ένα κοριτσάκι από μια μάνα έξι παιδιών  που ανήκει στην φυλή των ΡΟΜΑ, ξεσπά μπροστά στην κάμερα.


«Είχα μείνει έγκυος και το έχασα το παιδί. Μπήκαμε στη διαδικασία της εξωσωματικής ώσπου είχα ένα ατύχημα και αναγκάστηκα να μείνω σε καταστολή για ένα μήνα….
Πήγα να ανάψω το τζάκι, ώσπου έσκασε το οινόπνευμα πάνω μου και πήρα φωτιά. Ευτυχώς που
ήρθε ο σύζυγος στο σπίτι εκείνη την ώρα και με έσωσε.

Μετά από έξι μήνες πήγα στον γυναικολόγο και μας είπε πως μετά από ένα χρόνο θα μπορούσα να κάνω εξωσωματική. Έτσι αποφασίσαμε να υιοθετήσουμε ένα παιδάκι.  Απευθύνθηκα σε κάποιο ίδρυμα αλλά δεν τα κατάφερα.» λέει η κυρία Βάσω.

Στην συνέχεια σημειώνει «Κάποιοι είπαν στον άντρα μου για το παιδάκι που ήταν να γεννηθεί και πως οι γονείς του δεν μπορούσαν να το μεγαλώσουν. Μου το είπε ο σύζυγος και εγώ συμφώνησα να το πάρουμε. Θα μας το έδινε η ίδια η μάνα το παιδί. Δεν έδωσα λεφτά για να το αγοράσω . Είχα αναλάβει να δίνω τρόφιμα και ρούχα στην οικογένεια αυτή των τσιγγάνων. Θα το υιοθετούσαμε…»

Η γυναίκα μάλιστα καταγγέλλει πως στη ΓΑΔΑ την υποχρέωσαν να πει πως έδωσε 4.000 ευρώ για να αγοράσει το κοριτσάκι.

«Ζω τραγικές στιγμές. Το παιδάκι γεννήθηκε 25 Φεβρουαρίου. Το πήρα 7 Μαρτίου. Το πήρα άρρωστο. Η ζωή μας από όταν πήραμε το παιδί άλλαξε. Το είχαμε 8 μήνες το παιδί.. Δεν το άφηνα μόνο του…» σημειώνει με δάκρυα στα μάτια.

«Όταν ξέσπασε το θέμα της μικρής Μαρίας, ο σύζυγός μου φοβόταν ότι θα μας συλλάβουν.

Έτσι από κάποιον έγινε καταγγελία και με συνέλαβαν κοντά στο σπίτι μου ενώ είχα το παιδί στο καρότσι…»



Πηγή: εκπομπή Μίλα
r

πηγή:http://www.madata.gr/

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια