Η Μεγάλη Μάχη κατά των Χόρτων: Οι Δημότες στο Εδώλιο, ο Δήμος για τα Δικά του σε Διακοπές

 



  Ήρθε πάλι το καλοκαίρι, ζέστη, πυρκαγιές και τα προβλήματα που προκύπτουν από όλα αυτά . Ένα πρόβλημα σοβαρό είναι τα οικόπεδα που παραμένουν ακαθάριστα. 
  Και δεν φτάνει αυτό, βλέπουμε και ένα τύπο εκπρόσωπο της πυροσβεστικής λέει, ο οποίος βγαίνει στην TV και μας λέει όλο έπαρση και θράσος ότι θα επιβάλουν πρόστιμο λέει σε όσους δεν έχουν καθαρίσει τις περιουσίες τους, για τις οποίες έχουν πληρώσει ΕΝΦΙΑ αλλά και δημοτικά τέλη ανελλιπώς. Δεν μας λέει όμως τι πρόστιμο θα επιβάλουν στους δήμους που τους έχουμε οχλήσει επανειλημμένως να καθαρίσουν τα αφύλακτα και τα δημοτικά οικόπεδα, τα οποία βρίσκονται σε κεντρικά σημεία του δήμου μας; Μήπως περιμένουν πρώτα να επιβάλουν τα πρόστιμα και μετά να καθαρίσουν; 
 Η προθεσμία πέρασε. Και αν γίνει κάποια καταστροφή, ο παραπάνω κύριος αλλά και οι άρχοντες του δήμου μας πόσο θα εκτιμήσουν τις περιουσίες των κατοίκων και τις ανθρώπινες ζωές;
    Προτείνω, πριν έχουμε δυσάρεστα, να αφήσουν κατά μέρος οι επιβάλλοντες τα πρόστιμα ένθεν και ένθεν να καθαρίσουν τα οικόπεδα, ιδιωτικά και μη, γιατί από τους νοικοκυραίους πληρώνονται οι μεν και εκλέγονται οι δε.

Ένας οργισμένος δημότης του Δήμου Φυλής 

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια