Γιώργος Αβράμης: Σας κοιτώ στα μάτια και βλέπω μέσα σε αυτά τη στήριξή σας

 



  Σας ευχαριστώ πολύ όλους μέσα από την καρδιά μου για την στήριξη και την αγάπη που μου δείξατε την Κυριακή 8 Οκτωβρίου 2023, επιλέγοντας τον "Γιώργο σας", ξανά στα έδρανα του Δημοτικού Συμβουλίου Φυλής. Ο έντιμος και καθαρός αγώνας που δώσαμε μου επιτρέπει να σας κοιτώ στα μάτια και να βλέπω μέσα σε αυτά τη στήριξή σας. Συγχαρητήρια σε όλους τους συνυποψηφίους μου, ΟΛΩΝ των παρατάξεων του Δήμου μας. 

Ευχαριστώ θερμά τους συνεργάτες μου και τους ανθρώπους που βοήθησαν στον αγώνα μας.

Ένα μεγάλο ευχαριστώ ανήκει στην οικογένειά μου, που ήταν ΠΑΝΤΑ ΠΑΡΟΥΣΑ στηρίζοντας τις επιλογές μου. 

Πάμε λοιπόν όλοι μαζί, γιατί ΕΜΕΙΣ, όπως λέει και ο δήμαρχος μας Χρήστος Παππούς , ξέρουμε να ενώνουμε και όχι να διαιρούμε. 

Φίλε Χρήστο, Δήμαρχε,  σ ευχαριστώ πολύ που με συμπεριέλαβες, εκ νέου, στο ψηφοδέλτιο της νίκης , ΝΕΑ ΕΠΟΧΉ.

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια