Υποψήφιος για την Πολιτική Επιτροπή της Ν.Δ. ο Ανδρέας Τσώκος

   




  Μέσα από το προσωπικό λογαριασμό σε μέσο κοινωνικής δικτύωσης ο πρώην Γενικός Διευθυντής της Ελληνικής Αρχής Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών, Ανδρέας Τσώκος, κάνει γνωστή την υποψηφιότητά του για την Πολιτική Επιτροπή της Νέας Δημοκρατίας.





Από την αρχή της πορείας μου έχω δεσμευθεί να είμαι η φωνή των ανθρώπων της Δυτικής Αττικής, εκεί που λαμβάνονται οι αποφάσεις.
Με όλες τις δυνάμεις μου και με στόχο τη βελτίωση της ζωής των ανθρώπων του Ασπροπύργου, της Ελευσίνας, της Μάνδρας, των Μεγάρων και της Φυλής. Δίπλα στον πολίτη, που αξίζει τις ίδιες ευκαιρίες και υποδομές, που στερήθηκε η περιοχή επί δεκαετίες.
Ένα βήμα μπροστά για τη Δυτική Αττική.
Μ' αυτή τη δέσμευση, κατέθεσα πριν από λίγο την υποψηφιότητα μου για Πολιτική Επιτροπή της Νέας Δημοκρατίας, στηρίζοντας έμπρακτα την προσπάθεια του Γραμματέα Παύλου Μαρινάκη.
Για να προσθέσω τη δική μας φωνή, στην προσπάθεια που κάνει η Κυβέρνηση του Κυριάκου Μητσοτάκη για να βάλει τη Δυτική Αττική ξανά στο χάρτη της ανάπτυξης.

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια