Οι ΧΥΤΑ σε Φυλή, Γραμματικό και Σχιστό ανατινάζουν τον Πατούλη

 


-Χθες, στον ξύπνιο μου είδα ένα περίεργο όνειρο. Εκεί που τα έλεγα με ένα φίλο μου, αντίκρισα έναν τύπο, που έμοιαζε με τον περιφερειάρχη Αττικής Γιώργο Πατούλη, να το έχει βάλει στα πόδια, στην προσπάθεια του να γλιτώσει τα γιαούρτια, με τα οποία τον κυνηγούσαν κάτι εργολάβοι. Μάλιστα, πάντα στο όνειρο, άκουσα αυτούς που κυνηγούσαν τον Πατούλη να του λένε ότι άλλα είχε υποσχεθεί και άλλα κάνει.

-Προς το τέλος του ονείρου, άκουσα και κάτι άναρχες κραυγές, που έλεγαν κάτι για Φυλή, Γραμματικό και Σχιστό. Κάπου εκεί τελείωσε το όνειρο, που όπως σας είπα, είδα στον ξύπνιο μου. Από τη λιγοστή εμπειρία που διαθέτω στα όνειρα, έχω την αίσθηση ότι σε λίγο το δικό μου όνειρο, θα μετατραπεί σε εφιάλτη για τον περιφερειάρχη

Περισσότερα ..... Ε Δ Ω 

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια