Επιστολή με νόημα από γνωστό συμπολίτη μας


Επιστολή μέσω email με τη θερμή παράκληση να βγει ως ανώνυμη έστειλε γνωστός συμπολίτης μας μόνο και μόνο για μην τη λάβουν ορισμένοι ως προεκλογικό αφήγημα. 
Ακολουθεί η επιστολή:

Με αφορμή ένα άρθρο που κυκλοφόρησε με συντάκτη τον κ. Μπιζά και ως πολίτης ενός τόπου με σοβαρά προβλήματα θα ήθελα να εκφράσω δημόσια την άποψή μου η οποία πιστεύω ότι εκφράζει και πολλούς συμπολίτες μου.
Η τοπική αυτοδιοίκηση δεν είναι αρένα για αγώνες μεταξύ κομμάτων και οποιωνδήποτε εκπροσώπων τους. Αποτελεί μία δίοδο ώστε να μπορεί όποιος έχει τη διάθεση και τον προσωπικό χρόνο να προσπαθήσει να συμβάλλει στην επίλυση των προβλημάτων του τόπου του και σε καμία περίπτωση δεν είναι χώρος για εκπλήρωση προσωπικών φιλοδοξιών και εκλογή αρεστών από κόμματα υποψηφίων. Τουλάχιστον έτσι το έχω εγώ στο μυαλό μου ως εν δυνάμει ψηφοφόρος , που δεν πίστεψα ποτέ σε χρίσματα και θεωρώ ικανό τον υποψήφιο που θα δώσει λύση σε προβλήματα και θα βελτιώσει την ποιότητα ζωής της πόλης μου!
Με αυτό εξάλλου το κριτήριο έχω συμμετάσχει στις εκλογές του παρελθόντος και με θλίβει αφάνταστα το να διαβάζω από τον κ. Μπιζά- ή οποιονδήποτε κύριο, για να μην παρεξηγηθώ, μιας και δεν τον γνωρίζω καν- για μεθοδεύσεις, πραξικοπήματα, παρεμβάσεις γενικών γραμματέων κομμάτων και αντιπεριφερειαρχών και για πολιτικά στραπάτσα!
Αναρωτιέμαι : ο εκάστοτε υποψήφιος μιας παράταξης δεν είναι άτομο με ελεύθερη βούληση, άρα και ελεύθερος να επιλέξει πού θέλει να πολιτευτεί χωρίς «υποδείξεις» από κόμματα και μεγαλοπαράγοντες;
Πιστεύω, και θέλω να πιστεύω και πολλοί άλλοι μαζί μου, ότι η τοπική αυτοδιοίκηση έχει ανάγκη από ανθρώπους που θέλουν να προσφέρουν στον τόπο τους, που έχουν οράματα και όχι κομματικές ταυτότητες.
Τα τοπικά είναι ένας στίβος όπου πρέπει να κυριαρχεί η ενότητα και όχι η αντιπαλότητα, ένας στίβος χωρίς κομματικά πλοκάμια. Εμείς όλοι οι ψηφοφόροι δεν είμαστε εδώ για να επιλέξουμε κομματικούς δημάρχους, αλλά τον ικανότερο να διαχειριστεί τον δήμο μας!

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια