ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΜΠΛΟΥΧΑΡΗ :Παραιτούμαι από το Σύλλογο Τριτέκνων και η παραίτηση μου δεν είναι δείγμα αδυναμίας


Υπηρετώ τον σύλλογο Γονέων τριών τέκνων του Δήμου Φυλής από το 2013 ως ιδρυτικό μέλος, κατόπιν ως μέλος της προσωρινής διοίκησης και τέλος ως εκλεγμένη ειδικός Γραμματέας, και αργότερα Γραμματέας και από το 2017 τον Απρίλη ως Πρόεδρος του εν λόγω συλλόγου.
Όταν παρέλαβα τον Σύλλογο ως Πρόεδρος ο σύλλογος δεν είχε δικό του χώρο. Απέκτησε επί των ημερών μου τον χώρο στον οποίο στεγάζεται σήμερα, επί της οδού Λ. Φυλής 54.
Υπογράψαμε την σύμβαση με την κοινωνική υπηρεσία του Δήμου ώστε να έχουμε παροχές αλληλεγγύης για τα μέλη του Συλλόγου. Μια προσπάθεια και μια δικαίωση μετά από 4 χρόνια διεκδίκησης.
Δημιουργήσαμε καλλιτεχνικό Εργαστήρι για την δωρεάν ψυχαγωγία των παιδιών.
Μοιράσαμε κάρτες υγείας σε 700 παιδιά μελών του Συλλόγου σε συνεργασία με την «ΕΥΡΩΚΛΙΝΙΚΗ».
Επιτύχαμε την αναλογική έκπτωση από το πρώτο παιδί και χωρίς εισοδηματικά κριτήρια, στις αθλητικές και πολιτιστικές υπηρεσίες του Δήμου. (Ωδείο, κολυμβητήριο κλπ, τα καλοκαιρινά camp κλπ).
Διεκδικήσαμε αποφασιστικά διανομές τροφίμων από την Περιφέρεια.
Συμμετείχα σε όλες τις δράσεις αλληλεγγύης και μαχητικής διεκδίκησης, εκπροσωπώντας τον σύλλογο, πολλές φορές ακόμη και μόνη ή με τον σύζυγο μου, ο οποίος μοχθούσε  όταν το Δ.Σ. απουσίαζε επιδεικτικά, συμβάλλοντας στην εξωστρέφεια του συλλόγου αλλά κυρίως στην καθιέρωση του στο Πανελλήνιο.
Σε όλη μου την θητεία στα εκλεγμένα όργανα του Συλλόγου, προώθησα τα συμφέροντα του πέραν των δικών μου συμφερόντων. Πάντα αποκαλούσα τον σύλλογο «το σπίτι μου» γιατί στην συνείδηση μου προηγούνταν το συμφέρον ΟΛΩΝ των μελών.
Με όλη μου την ψυχή διεκδικούσα και κατοχύρωνα δομές για τον Σύλλογο ακόμη και όταν κάποιοι μου τις αρνούνταν πεισματικά επειδή δεν έπαιρνα μέρος στα εκάστοτε παιχνίδια της κάθε εξουσίας.
Σήμερα, βρίσκομαι στην εξαιρετικά δύσκολη θέση να παραιτηθώ από το «σπίτι» μου.
Από τον Σύλλογο που αγάπησα, εκεί που ξενύχτησα ατέλειωτες ώρες, νύχτες και μέρες βάζοντας οποιονδήποτε άλλον τομέα της ζωής μου σε δεύτερη μοίρα.
Παραιτούμαι και η παραίτηση μου δεν είναι δείγμα αδυναμίας. Δεν την προκάλεσε κανείς, δεν την κέρδισε κανείς αυτή την παραίτηση.
Αυτή η παραίτηση είναι ύψιστο δείγμα αφοσίωσης στον Σύλλογο Γονέων τριών τέκνων του Δήμου Φυλής.
Η παραίτηση μου είναι η ύστατη ευκαιρία να ακουστεί η φωνή μου σε όσους κανιβαλίζοντας ψυχές και συνειδήσεις νομίζουν πως θα βάλουν τον Σύλλογο στο στόχαστρο για να κερδίσουν προσωπικά οφέλη στις αυτοδιοικητικές εκλογές.
Είναι η τελευταία ευκαιρία να τους πω αυτό που λέω εδώ και χρόνια.
ΔΕΝ ΜΕ ΝΟΙΑΖΕΙ ΤΙ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ, ΑΝ ΕΙΣΤΕ ΣΕ ΚΟΜΜΑΤΑ, ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΣΩΜΑΤΕΙΑ Ή ΑΛΛΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ. ΑΦΗΣΤΕ ΤΑ ΟΛΑ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΥΛΛΟΓΟ.
Η μη παραμονή μου στην θέση του Προέδρου του Συλλόγου τριών τέκνων του Δήμου Φυλής δεν σημαίνει πως θα αφήσω σε χλωρό κλαρί   τους ψεύτες και τους συκοφάντες οι οποίοι θα θελήσουν να αποκομίσουν προσωπικά οφέλη πατώντας επάνω στο οποιοδήποτε μέλος του συλλόγου ή σε αυτή καθαυτήν την οντότητα του συλλόγου.
Ως εκ τούτου, επιφυλάσσομαι ρητώς για κάθε νόμιμο δικαίωμα μου, υπερασπιζόμενη την θητεία μου και τα πεπραγμένα μου στον εν λόγω σύλλογο.
Υ.Γ. Δηλώνω απερίφραστα, πως πάντα θα προστατεύω τον Σύλλογο από κάθε κακεντρεχή.
Όσοι νομίζετε πως είμαι εύκολος στόχος, σας ενημερώνω πως πλέον είμαι στην διάθεση σας, ελεύθερη, να μιλήσω για όλους και για όλα. Και σύντομα, να είστε σίγουροι πως θα μιλήσουμε την γλώσσα που καταλαβαίνετε, χωρίς πολιτικές και άλλες πιέσεις, χωρίς αγκυλώσεις. Κάτι που έως τώρα ήταν αδύνατο, σεβόμενη την σημαντική θέση και τον εξέχοντα ρόλο που κατείχα.
Υ.Γ. 2: Ευχαριστώ θερμά, κάθε μέλος του Συλλόγου και το Δ.Σ. για την όποια θετική συνεργασία είχαμε. Δεν θα ξεχάσω ποτέ τις καλές στιγμές και την εμπιστοσύνη σας.
Η παραίτηση μου δεν δηλώνει αποχή από τα κοινά. Αντιθέτως, σημαίνει ενεργοποίηση κάθε ίχνους της δύναμης μου, ώστε τα συμφέροντα κάθε γονέα τριών τέκνων στο Δήμο Φυλής και γενικά στην Αττική, να εκπροσωπηθούν στον ύψιστο βαθμό.

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια