Τα παλιόπαιδα τα ατίθασα!



  Εκλογές προ των πυλών και το αυτοδιοικητικό σκηνικό έχει ηλεκτριστεί επικίνδυνα στο Δήμο Φυλής με τις διάφορες παρατάξεις να επιδίδονται σε ανορθόδοξες πολλές φορές τακτικές. Το αν θα φέρουν τα αναμενόμενα αποτελέσματα θα φανεί.
  Μέχρι τότε, όμως ας δούμε τα πιο δημοφιλή "μοντέλα" και ας ευθυμήσουμε λιγάκι:

Μοντέλο " Η καμήλα την καμπούρα της δε κοίταζε"
  Κατηγορώ τα ανώνυμα blog για συκοφαντίες ενώ παράλληλα έχω υπόγειους μηχανισμούς σε μορφή επίσης ανώνυμου blog ή ψεύτικου προφίλ για να περάσω τα δικά μου...."μηνύματα" αλώβητος, να ρίξω την μπηχτή μου κάτω από δημοσιεύματα που δεν με βολεύουν και να το παίξω "μάγκας".

Μοντέλο "Ξύπνησα από τη χειμερία νάρκη"
   Είμαι σύμβουλος με ημερομηνία λήξης. Εμφανίζομαι μια φορά στα 4 ή 5 χρόνια (αναλόγως το πότε έχουμε εκλογές),  πετάω τις παρόλες μου, φουσκώνω σαν παγόνι για όσα θα καταφέρω στη νέα μου θητεία, παραμυθιάζω για ακόμη μία φορά του ψηφοφόρους μου. Αν βγω, καλώς! Αν όχι, την "κάνω" με ελαφρά πηδηματάκια. Ποιος έχει όρεξη να τρέχει τσάμπα.

Μοντέλο "Σφύριξα κι έληξες"
  Είχες το θράσος να φύγεις από το μαντρί; Την πάτησες Λευτεράκη. Ο αρχηγός δεν συνχωρωρεί και τα άλλοτε πιστά σκυλάκια μεταμορφώνονται σε πρόβατα προς σφαγή. Όλα σου τα άπλυτα θα βγουν στη φόρα και θα σε περιμένουν στη γωνία για το επόμενο στραβοπάτημα.

Μοντέλο "Όλο μέλι και από τηγανίτα τίποτα"
  Είμαι η κορυφή, το απόλυτο ΕΓΩ! Διεκδικώ τη δημαρχία με τα κλασικά πλέον επιχειρήματα: ΘΑ κλείσω τη χωματερή , ΘΑ καθαρίσω τον τόπο από πάσης φύσης προβλήματα (ΡΟΜΑ). Οι άλλοι δεν πιάνουν μία μπροστά μου . Κρατώ τα ένοχα μυστικά καλά κρυμμένα κάτω από το χαλί και μετά από εμένα το ΧΑΟΣ.

   Ας σοβαρευτούμε όμως. Κάθε υγιώς σκεπτόμενο άτομο καταλαβαίνει ότι οι μέθοδοι αυτές είναι τερτίπια για εσωτερική κατανάλωση και ουδόλως πείθουν τον απλό πολίτη.
   Η μόνη αλήθεια είναι ότι  για να αποτελέσεις μέρος του πολιτικού γίγνεσθαι ενός τόπου, πρέπει να προσφέρεις τις γνώσεις σου, το μεράκι σου και την αγάπη σου για αυτόν. Να θυσιάσεις τον δικό σου προσωπικό χρόνο για το καλό του συνόλου, να σέβεσαι τους αντιπάλους σου και να βρίσκεις πάντα χώρο για γόνιμο διάλογο μαζί τους.
  Το ψέμα και η καρέκλα έχουν κοντά ποδάρια και πριν καλά-καλά το καταλάβεις θα βρεθείς κάτω.
  Ο χειρότερός σου αντίπαλος είναι ο κακός σου εαυτός και όσο πιο σύντομα το κατανοήσεις, τόσο πιο γρήγορα θα κάνεις το όραμα σου πραγματικότητα.

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια