Γιώργος Κρητικός : Ορισμένοι να γράφουν μόνο πραγματικά γεγονότα και όχι ανακρίβειες.


     Αγαπητέ Κύριε, πάρα την βασική μου αρχή να μην ασχολούμαι με αυτούς που δημοσιεύουν ανακρίβειες, και ειδικά αυτούς οι οποίοι, αυτά που γράφουν τα κρύβουν πίσω από την ανωνυμία τους, θα απαντήσω σε εσάς, διότι βλέπω την Ιστοσελίδα σας για πρώτη φορά και πιστεύω να μην θέλατε να γράφετε ψεύδη, για κάποιους άλλους λόγους, ειμί μόνο την ειλικρινή ψηλάφηση των γεγονότων από δημοσιογραφικό ενδιαφέρον, και μόνον. Αλλά επί του θέματος έχω να σας πω ότι  μετακινούμαι με το ιδιωτικό μου αυτοκίνητο, το οποίο έχω χρησιμοποιήσει αρκετές φορές για υπηρεσιακές ανάγκες του Δήμου χωρίς να έχω πάρει ούτε τα οδοιπορικά τα οποία θα μπορούσα να πάρω βάση του νόμου. Ενδεικτικά λοιπόν σας αναφέρω τις τρεις επισκέψεις μου στο Παραθεριστικό κέντρο του Δήμου μας, στην Μυρσίνη Ηλείας  για καθαρά επιχειρησιακούς λόγους. Κατόπιν όλων αυτών θα σας παρακαλούσα όταν θα αναφέρεστε σε εμένα προσωπικά να γράφετε μόνο πραγματικά γεγονότα, και να με εγκαλείτε για ότι κάνω λάθος, αλλά είναι ανέντιμο να με κατηγορήσετε για κάτι που δεν κάνω. Ευχαριστώ και περιμένω την έγκριση και την ανάρτηση του σχολίου μου. Και ακόμα καλύτερο και για τους δύο μας θα ήταν, ότι γράφεις για μένα να είναι επώνυμο.       

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια