Γιώργος Κρητικός: ΤΙ ΕΓΙΝΕ, ΠΩΣ ΕΓΙΝΕ, ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ, ΌΛΑ ΤΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΜΥΡΣΙΝΗ μέσα από απάντηση προς την κ. Πιρπινιά

                                       
    ΟΛΗ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΥΡΣΙΝΗ
     κ. Πιρπινία επειδή ασχολείσθε τον τελευταία καιρό πάρα πολλές φορές με το όνομα μου, και συνήθως το κάνετε αυτό, προσεγγίζοντας όλα τα γεγονότα που αφορούν εμένα αλλά και τους υπόλοιπους ανθρώπους της Διοίκησης, υπό το πρίσμα και διαμέσου αυτού που πάνω του γράφει , << αντιπολίτευση σε όλα και για όλα, υπό την αιγίδα του μοναδικού Δημάρχου που ήρθε θεόσταλτος να λύσει τα προβλήματα στον πρώην  αλλά και στον νυν Δήμο Φυλής, αλλά οι Δημότες τον αδίκησαν, τι κρίμα.>> Λοιπόν για τους λόγους αυτούς και επειδή η συναισθηματική  σας προσέγγιση δεν σας αφήνει να βλέπεται ξεκάθαρα την αλήθεια θέλοντας να σας βοηθήσω σας λέω τα έξης απλά.
     Εγώ ποτέ δεν ένιωσα ότι ο Χρήστος Πάππους με άδειασε από τα λεγόμενα του στο Δημοτικό Συμβούλιο . Διότι πολύ απλά εμένα δεν με ενδιέφερε να ξέρω τι είχε γίνει πριν, ή πως φτάσαμε να ζητά το υπουργείο Αμύνης τις εγκαταστάσεις του <<Παραθεριστικού Κέντρου του Δήμου Φυλής>> για να εγκαταστήσει πρόσφυγες, αλλά πως αυτή η κακή συγκυρία για  τα συμφέροντα του Δήμου, των Δημοτών, αλλά και των εγκαταστάσεων, θα είχαν όσο το δυνατόν λιγότερο κόστος. Φυσικά ένας
και βασικός λόγος που επιλέχθηκαν οι εγκαταστάσεις του Δήμου μας  στην Μυρσίνης για υποδοχή προσφύγων, ήταν το ότι  κάποιος άλλος Δήμαρχος το 2011-2014, παρά το ότι σπαταλήθηκαν αρκετά χρήματα, επί του πρακτέου, δεν έγινε τίποτα, και στο τέλος τις εγκατέλειψε στην τύχη τους . Σήμερα όσα θέρετρα ή κατασκηνώσεις είναι εγκαταλελειμμένες γίνονται , σημεία υποδοχείς προσφύγων. Και για να τελειώνουμε με αυτό εάν εγώ πίστευα ότι ο Δήμαρχος είχε πρόθεση να με αδειάσει ή να μην εγκρίνει τις ενέργειες μου, κατά τον χειρισμό του συγκεκριμένου θέματος, εγώ δεν είχα πρόβλημα να τα παρατήσω και να φύγω. Εμένα δεν με ενδιαφέρουν Θέσης και Αξιώματα το μόνο που θέλω είναι να είμαι χρήσιμος, στον Δήμο και τους Δημότες. Επίσης γράφεται για κάποιους Λεονταρισμούς.          Μακριά από εμένα τέτοιες πρακτικές και τακτικές προβολής, αυτό που εγώ έκανα και το έκανα όπως έπρεπε να γίνει, βάση του νόμου, και βάση αυτών που έχω μάθει. Δηλαδή τι; Να παραδώσω όλοι την περιουσία που άλλοι ή την λεηλάτησαν (και υπάρχουν μάρτυρες που το επιβεβαιώνουν αυτό) ή την εγκατέλειψαν στο έλεος των κλεφτών της περιοχής. Καταμετρώντας με σχολαστική ευλάβεια ότι είχε απομείνει, με τριμελή επιτροπή Αξιωματικών από την 117 Π.Μ. και αφού με έγγραφα από το Υπουργείο Αμύνης αλλά και από την μονάδα εξασφάλισα  την ιδιοκτησία των  εγκαταστάσεων, και την φύλαξη των ακριβών και μεγάλης αξίας αντικειμένων, σε αποθήκες τις μονάδος. Και αφού δεσμεύτηκαν  το Υπουργείο, το ΓΕΕΘΑ, και η μονάδα της Αεροπορίας ότι: Μετά την αποχώρηση των προσφύγων θα παραδοθούν σε εμένα προσωπικά ή σε όποιον άλλων υποδείξει ο Δήμος Φυλής.  Όλα αυτά, τα οποία είχαν καταγραφεί.  Τότε και μόνο τότε δέχθηκα να υπαναχωρήσω από της θέσεις μου και να επιτρέψω να αρχίσουν οι εργασίες διαμόρφωσης του χώρου για την υποδοχή των προσφύγων. Φυσικά όλα αυτά αποδεικνύονται με έγγραφα, και όποιος τολμάει ας τα αμφισβητήσει.   Και για να δείτε πόσο λάθος και κακόβουλα προσεγγίζεται τα γεγονότα, θα σας παραθέσω κάποιες ημερομηνίες και ώρες για να αντιλήφθητε το μέγεθος του αγώνα που έγινε.
Στις 22/3/16 και ώρα 11,00 μου τηλεφωνεί ένας αξιωματικός της 117 Π.Μ. και μου ζητά τα κλειδιά του κέντρου για μια επίσκεψη, φυσικά του το επέτρεψα και έδωσα εντολή ο υπεύθυνος να ανοίξει το κέντρο.
Στις 23/3/16 ώρα 10,00 δέχομαι τηλεφώνημα από συνταγματάρχη του ΓΕΕΘΑ, ότι το Κέντρο L.M. θα γίνει κέντρο υποδοχής Προσφύγων. Διατυπώνω τις αντιρρήσεις μου επ΄ αυτού και αρνούμαι κατηγορηματικά να κατέβω στην Μυρσίνη για οποιαδήποτε παραχώρηση.
Στις 12,30 και μετά από αφόρητες πιέσεις και προ τετελεσμένων γεγονότων όσο αναφορά την επιλογή του  L.Μ. ως κέντρου υποδοχής.  Θέτω τους όρους μου εξασφάλισης της Ιδιοκτησίας του κέντρου, των Εγκαταστάσεων, της κινητής περιουσίας, όπως και της παράδοσης  όλων μετά το τέλος της φιλοξενίας πάλι στον Δήμο Φυλής, και αφού συμφωνήθηκαν όλα αυτά, είπα  ότι εάν μου δίνονταν όλες αυτές οι εγγυήσεις έγγραφος και επαρκώς υπογεγραμμένες , θα  δεχόμουν να συζητήσουμε τις λεπτομέρειες.
Στις 15,30 κατά την αποχώρηση από το γραφείο μου στον Δήμο έμαθα ότι ο Γεν. Γραμματέας  του Δήμου είχε παραχωρήσει συνέντευξη σε κάποια ΜΜΕ της Ηλείας σχετικά με τα γεγονότα του L.Μ.  Από εκείνη την στιγμή μέχρι της 00,30 δέχθηκα άπειρα τηλεφωνήματα έως την στιγμή που έκλεισα τα τηλέφωνα για να μπορέσω να κοιμηθώ.
Στις 24/3 και ώρα 7,30 ο Διοικητής της 117Π.Μ. πήγε στο κέντρο, με άνδρες της μονάδος του, για να προετοιμάσει τις εγκαταστάσεις, αλλά λόγω του ότι δεν μου είχαν δοθεί οι εγγυήσεις και τα έγγραφα που είχα απαιτήσει, και λόγω αυτού δεν επετράπη η είσοδος στο κέντρο. Στην  συνέχεια της ημέρας ήταν πολλές οι επικοινωνίες με ΜΜΕ αλλά και πολιτειακούς παράγοντες, χωρίς να αλλάζει επί της ουσίας τίποτα. Οι θέσεις μου ήταν αδιαπραγμάτευτες. Την 25 Μάρτιου στις 9,30 μου εδόθησαν από τον υπεύθυνο επιτελάρχη του Υπουργείου Άμυνας,  και επέστρεψα την επομένη 26/3 χωρίς να υπάρχει καμία πρόοδος, διότι δεν μου παρεδόθησαν τα έγγραφα που είχα ζητήσει. Το βράδυ της 26/3 μου έστειλαν  στο προσωπικό μου email έγγραφο που ζητούσα, και ως εκ τούτου την 27/3 ξανακατέβηκα στην Μυρσίνη και επέτρεψα να αρχίσουν οι εργασίες για την προετοιμασία του Κέντρου.  Εδώ πρέπει να τονιστεί ότι όλες αυτές τις μετακινήσεις τις έκανα με το δικό μου αυτοκίνητο, με δικά μου έξοδα, χωρίς να θέσω σε εφαρμογή την δυνατότητα που μου παρέχει ο Ν.3852/2010 για τις μετακινήσεις αιρετών. Φυσικά τα χιλιόμετρα που διήνυσα το τριήμερο ήταν 1600, με άθλιες καιρικές συνθήκες (πολύ βροχή) και πολύ δύσκολος δρόμος, (λόγω έργων) . Μετά από όλα αυτά, ο κάθε σώφρον άνθρωπος βλέπει ότι δεν υπάρχει πουθενά κανένα <<ΑΔΕΙΑΣΜΑ>>, από κανέναν σε κανέναν, ούτε υπάρχουν πουθενά <<ΛΕΟΝΤΑΡΙΣΜΟΙ >>και επί πλέον αντιλαμβάνεται ότι οι Διοίκηση του τόπου μελετάει, οργανώνει, και λύει , βάση ενός σχεδίου,  με σοβαρότητα, και υπό την σκέπει και καθοδήγηση του Δημάρχου μας Χρήστου Παππού, κάθε πρόβλημα που προκύπτει, με τον καλύτερο και τον ποιό συμφέροντα τρόπο για τον τόπο, και τους Δημότες. Εδώ πρέπει να τονιστεί ότι κλειδιά δεν έχουν παραδοθεί σε κανέναν, και τα έχει ο άνθρωπος που τα είχε πάντα, ο οποίος βοηθάει αφιλόκερδος σε αυτόν τον τομέα, επειδή είναι προσωπικός φίλος του Δημάρχου και δικός μου. Τα κλειδιά δε θα παραδοθούν αφού και εφόσον μας δοθούν όλα τα πρωτόκολλα παραλαβής και παράδοσης υπογεγραμμένα  όχι μόνο από την επιτροπή και από εμένα που κάναμε την καταγραφή των πάντων, αλλά και από τον Διοικητή της μονάδος. Επίσης από την 1/4/2016 κατά δική μου απαίτηση απαγορεύτηκε η είσοδος σε οποιονδήποτε, και ειδικά στους εργαζόμενους και τους αιρετούς του Δήμου Ανδραβίδας- Κυλλήνης. Οι όποιες ευσεβείς διεκδικήσεις, από τον Δήμο Ανδραβίδας, οι οποίες δεν έχουν καμιά βαρύτητα, θα τελειώσουν πολύ σύντομα αφού θα εκδοθεί η εφετειακή απόφαση, η οποία θα είναι και τελεσίδικη. Αυτό που θα πρέπει εδώ να γίνει γνωστό ότι, με εντολή του Δημάρχου μας Χρήστου Παππού λίγο πριν συμβούν όλα τα πιο πάνω, έφτιαξα μια μελέτη ένταξης του Κέντρου σε πρόγραμμα ανακατασκευής μέσο ΕΣΠΑ. Ο φάκελος πολύ σύντομα θα κατατεθεί και αφού ωριμάσει, και επιλεγεί θα περιμένουμε, να φύγουν οι πρόσφυγες, για να ανακατασκευάσουμε το κέντρο και να το δώσουμε προς χρήση στους Δημότες του Δήμου Φυλή. 
  Τελειώνονταν θα ήθελα να ζητήσω κάτι πολύ απλό από όλους αυτούς που γράφουν επώνυμα κάποια πράγματα σε έντυπο τύπο η σε διάφορες ιστοσελίδες, πριν μας καταδικάσετε, εμένα, αλλά και τους άλλους συναδέλφους μου τις Διοίκησης, ρωτήστε μας, για ότι σας φαίνεται στραβό ή λάθος, και εάν δεν σας απαντήσουμε, τότε έχετε το δικαίωμα να δώσετε όποια εκδοχή θέλετε στο κάθε υπό κρίση θέμα. Εκ των προτέρων σας ευχαριστώ για την δημοσίευση των όσων έγιναν τις ημέρες λίγο πριν το <<Παραθεριστικό Κέντρο του Δήμου Φυλής >> δεχθεί πρόσφυγες.     
 

                                                                                                                   ΚΡΗΤΙΚΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια