ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΕ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ






Αναφορικά με υπαινικτικό δημοσίευμα του ΠΑΡΑΠΟΝΟΥ ΦΥΛΗΣ περί εμπλοκής «του ονόματος του Γενικού Γραμματέα του Δήμου μας» σε τηλεφωνική συνομιλία της οποίας γίνατε μάρτυρας, παρακαλώ να μου γνωρίσετε τα εξής:
1)      Το όνομα του Γενικού Γραμματέα στον οποίο αναφέρεστε και με ποιον τρόπο ενεπλάκη το όνομά του στην εν λόγω τηλεφωνική συνομιλία.
2)      Σε περίπτωση που αναφέρεστε στο δικό μου όνομα, να ζητήσετε από την τηλεφωνική σας εταιρία το περιεχόμενο της συνομιλίας και να μου το θέσετε υπόψη. Είναι εύκολο να το
πράξετε εσείς και δύσκολο εγώ λόγω της πολιτικής των εταιριών κινητής τηλεφωνίας.
3)      Σε περίπτωση που αναφέρεστε σε μένα και δεν μου προσκομίσετε το περιεχόμενο της συνομιλίας, μέχρι την 10/08/2015, θα αναγκαστώ να στραφώ δικαστικά εναντίον σας για συκοφαντική δυσφήμιση.
Λυπάμαι πραγματικά που απευθύνομαι στο ΠΑΡΑΠΟΝΟ ΦΥΛΗΣ με αυτό τον τρόπο, αλλά, δυστυχώς, δεν είναι η πρώτη φορά που διατυπώνει, απρόκλητα και άδικα, υπαινιγμούς σε βάρος μου.

Αργύρης Αργυρόπουλος
Γενικός Γραμματέας Δήμου Φυλής

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια