Άνεργος-εργαζόμενος του ΞΕΝΙΟ



Είναι Μ. Παρασκευή. Είμαι "άνεργος - εργαζόμενος", αλλά θα μπορούσα να είμαι στην δουλειά μου, αφού τα δικαστήρια λένε πως μου οφείλει η εργασία μου δεκάδες χιλιάδες ευρώ, ή αν δεν ήμουν κατάλληλος θα μπορούσα να είχα απολυθεί, να είχα αποζημιωθεί και να ήμουν στο ταμείο ανεργίας και σήμερα να ήμουν κάπου αλλού να παλεύω για την ζωή μου, αντί να κάθομαι όμηρος, χωρίς χρήματα, εγώ και οι άλλοι εργαζόμενοι του Δημοτικού Ραδιοφώνου, έρμαιο στις ορέξεις ανεγκέφαλων - άσχετων κι επικίνδυνων "μικροπολιτικάντηδων" που τολμούν να ζητούν κιόλας την ψήφο μου και την ψήφο των άλλων εργαζομένων στο Δημοτικό Ραδιόφωνο Φυλής.
3 χρόνια δικαστικών αγώνων, προσπάθειας για δικαίωση δεν είναι αρκετή προφανώς για τον κ. Μπουραϊμη (Δήμαρχος σήμερα) και την παρέα του. Δεν είναι αρκετή ούτε για τον κ. Παππού (Πρώην Δήμαρχος) και την δική του παρέα.
Χθες παρέλαβα και την αγωγή των εκκαθαριστών του ραδιοφώνου εναντίον μας. (Εκεί που μας
χρωστούσαν, μας πήραν και το βόδι...)
Ας είναι!
Εύχομαι καλή Ανάσταση σε όλους.
Κι εύχομαι μέσα από την καρδιά μου να έχουν ψυχή μέσα τους όσοι πάνε στις εκλογές να τους ψηφίσουν.
Τίποτα άλλο!
Οι γιορτές θα περάσουν, η πικρία θα φύγει, λίγο οι φίλοι, λίγο οι αγαπημένοι μου άνθρωποι, όλα θα περάσουν.
Η γνώση όμως και η μνήμη, ΌΧΙ! ΔΕΝ ΘΑ ΞΕΧΑΣΩ ΤΙΠΟΤΕ ΚΑΙ ΠΟΤΕ! Κυρίως δεν θα ξεχάσω το συναίσθημα να μην μπορώ να προσφέρω τα βασικά στα παιδιά μου και στην ζωή μου.
Το συναίσθημα της ντροπής όμως δεν ακολουθεί εμένα.
Αλλά αυτούς, που συναποφάσισαν συνολικά για το δικό μου σήμερα!
Είμαι άνθρωπος της αξιοπρέπειας και της τιμής! ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΥ ΥΠΕΡΗΦΑΝΟΣ για να το βάλω κάτω!
Δεν ζητιανεύω και δεν ζητώ τίποτα που να μην μου ανήκει! Θέλω ξεκάθαρη ΝΟΜΙΚΗ λύση, κι εφαρμογή της. ΜΟΝΟ ΑΥΤΟ!
Ας γίνει το δικαστήριο του Μαϊου εναντίον τους και ας μας δικάσουν για όσα τους ζητάμε.
Όλα τα άλλα στην πορεία! Έχει η πουτ@ν@ η ζωή κάτι γυρίσματα, μα κάτι γυρίσματα....

Θοδωρής Τσέλας

Δημοσίευση σχολίου

1 Σχόλια

  1. ΜΠΡΑΒΟ ΘΟΔΩΡΗ!! ΕΤΣΙ ΑΚΡΙΒΩΣ!! ΟΤΙ ΜΑΣ ΑΝΗΚΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΑΠΟ ΕΜΑΣ, ΓΙΑΤΙ ΑΠΟ ΕΚΕΙΝΟΥΣ, ΣΙΓΟΥΡΑ ΔΕΝ ΤΗΝ ΕΧΟΥΝ !
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ! ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ, ΓΙΑΤΙ ΜΕ ΕΚΦΡΑΖΟΥΝ ΑΠΟΛΥΤΑ!!!
    ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή