Ποιοι έχουν σειρά μετά την ΕΡΤ;



Από τον τοίχο του  PanagiotisValkanas στο φ/β

Η καθημερινότητα μου...

1) Στην πολεοδομία Πειραιά με τρέχουν από τον Νοέμβριο για ένα χαρτί, πάνω από δέκα επισκέψεις και δεν έχω τελειώσει.

2) Στη ΔΟΥ Κηφισιάς με φτάσανε να αναποδογυρίζω τραπέζια και να τους απειλώ με ξύλο για να κάνω τη δουλειά μου.

3) Στον Δήμο Φυλής κάνανε 2 βδομάδες για να μου δώσουν μια βεβαίωση ΤΑΠ (υπόθεση μιας ώρας). 

4) Στην πολεοδομία Αθηνών 12 με 1 πίνουνε μπίρες.

5) Στο ΣΔΟΕ δυο χρόνια βαριούνται να γράψουμε μια έκθεση και να κλείσουν μια υπόθεση μου.

6) Στον Δήμο Πειραιά την προηγούμενη βδομάδα 12:55 με πετάξανε έξω γιατί κλείνανε λέει στη 1 και δε προλάβαιναν.

7) Στη ΦΑΒΕ Αθηνών πριν από χρόνια αρνήθηκαν να επιστρέψουν πολύ μεγάλο τίμημα, λέγοντας ευθέως ότι αν στα δώσω ΜΠΡΟΡΕΙ να έχω πρόβλημα, αν δεν στα δώσω θα είμαι μια χαρά (τα λεφτά δεν τα πήραμε ποτέ).

8) Στην πολεοδομία Αγίας Παρασκευής, Αργυρούπολης κ.λ.π. τα ίδια.

Η λίστα είναι ατέλειωτη για όλο το δημόσιο. Το κλείσιμο της ΕΡΤ είναι μια καλή αρχή για να αλλάξει κάτι. Το λέω με απόλυτη ειλικρίνεια, αν ζεις στο εξωτερικό ίσως να μη μπορείς να το καταλάβεις, αν ζεις στην Ελλάδα και διαφωνείς συγνώμη αλλά μάλλον είσαι μέρος του προβλήματος.


Πηγή:www.capital.gr

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια