ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΤΑ ΧΑΡΑΤΣΙΑ



"Σε ότι αφορά το χαράτσι που ήρθε μέσω της Εφορίας, δεν πληρώνουμε και καταθέτουμε στηνΕφορία όπου ανήκουμε την παρακάτω Δήλωση που συνέταξαν Δικηγόροι και εφοριακοί”.


ΔΗΛΩΣΗ ΑΝΤΙΘΕΣΗΣ
ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΩΜΗ ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΗΣ ΦΟΡΟΛΟΓΙΑΣ
ΠΡΟΣ: ΔΗΜΟΣΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ___________________________


Με το εκκαθαριστικό σημείωμα εισφορών και τέλους επιτηδεύματος Ν. 3986/2011 (αρ. δήλωσης ______________) που παρέλαβα, ΠΑΡΑΝΟΜΑ ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΑ υπάρχει απαίτηση ___________ευρώ του Υπουργείου Οικονομικών, από μένα......

ΕΠΕΙΔΗ το εισόδημα μου έχει μειωθεί δραματικά, λόγω της οικονομικής κρίσης και αδυνατώ να ανταποκριθώ σε βασικές ανάγκες, το όποιο εισπρακτικό μέτρο εις βάρος μου αντίκειται στην Συνταγματικά κατοχυρωμένη αρχή του σεβασμού και της προστασίας της αξίας του ανθρώπου που αποτελούν την πρωταρχική υποχρέωση της Πολιτείας (άρθρο 2 παρ। 1 του Συντάγματος).

ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ, ΔΕΝ ΘΕΛΩ, ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ

Σας ενημερώνω ότι επειδή, όπως προανέφερα οι διατάξεις του Ν. 3986/2011 είναι παράνομες και αντισυνταγματικές, αρνούμαι να πληρώσω το εκκαθαριστικό σημείωμα εισφορών και τέλους επιτηδεύματος και δεν συναινώ σε οιονδήποτε συμψηφισμό με απαιτήσεις που έχω από το Δημόσιο. Με την ρητή επιφύλαξη κάθε νομίμου δικαιώματος μου, δηλώνω ότι θα προβώ σε οποιαδήποτε αναγκαία ενέργεια (εξώδικη η δικαστική) κατά παντός υπευθύνου, προκειμένου να διαφυλάξω και προασπίσω τα Συνταγματικώς κατοχυρωμένα δικαιώματα μου.

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ Ο ΔΗΛΩΝ


ΠΗΓΗ:

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια