Παραίτηση του Γιώργου Μάμαλη από Τοπικός Σύμβουλος λόγω ασυμβίβαστου μετά το διορισμό του.


  Στο προσωπικό του λογαριασμό σε σελίδα κοινωνικής δικτύωσης  ο Τοπικός Σύμβουλος της Νέας Εποχής στη Δημοτική Κοινότητα  Άνω Λιοσίων αναφέρει τους λόγους που τον  οδήγησαν στην παραίτηση από αυτή του την ιδιότητα.

   Με αίσθημα ευθύνης και με βάρος καρδιάς -λόγω το ότι γίνεται παρά την θέληση μου και εξαιτίας του ότι υπάρχει νομικού κενού στο Ελληνικό Σύνταγμα -θέλω να ενημερώσω όλους τους δημότες του Δήμου Φυλής,τους ψηφοφόρους που μου έκαναν την τιμή να με στηρίξουν και όλους τους φίλους ότι την Παρασκευή 8/11/2019 υπέβαλα στον Δήμαρχο μας Χρήστο Παππού την παραίτησή μου ως Τοπικός Σύμβουλος της Δημοτικής Ενότητας Άνω Λιοσίων λόγω ασυμβίβαστου που προκύπτει από τον διορισμό μου ως μόνιμου υπαλλήλου στον Δήμο μας!!!!
  Επέλεξα αυτόν τον δρόμο από την επιλογή της απόσπασης μου σε άλλον Δήμο, για τον λόγω ότι θέλω να υπηρετώ τα καθήκοντά μου στον Δήμο μας και να είμαι στο πλευρό του Δημάρχου και κοντά σε όλους τους δημότες του Δήμου μας για την Νέα εποχή που όλοι οραματιζόμαστε!!!!
  Στέκομαι στο πλευρό του Δήμαρχου και της παράταξης Νέα Εποχή και θα είμαι πάντα ετοιμοπόλεμος σε ότι μου ζητηθεί!!!Η εξέλιξη αυτή δεν αλλάζει σε τίποτα την στήριξη μου προς όλη την παράταξη απλά γίνεται μόνο για νομικούς λόγους!!!Το όργανο το Τ.Σ. πρέπει να λειτουργεί απερίσπαστο για την αρμονική λειτουργία της Διοίκησης του Δήμου και δεν θα ήθελα να είμαι η αιτία παρεμπόδισης του έργου του!!
 Καλή θητεία στον Δήμαρχο μας και σε όλο το Δημοτικό και Τοπικά Συμβούλια του Δήμου μας !!!!
Όσον αφορά τους ανθρώπους που με στήριξαν και με πίστεψαν τους δίνω τον λόγο μου ότι θα περπατάμε χέρι χέρι για πολλά χρόνια !!!
Με εκτίμηση
Μάμαλης Γεώργιος

Ακολουθεί η επιστολή της παραίτησης που απέστειλε στο Δήμαρχο Φυλής Χρήστο Παππού:


Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια