Τόλης Βαδεβούλης: Ένα μεγάλο και ειλικρινές ευχαριστώ σε όλους αυτούς που ήταν δίπλα μου στον αγώνα μου ως υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος


   Θέλω να πω ένα μεγάλο και ειλικρινές ευχαριστώ σε όλους αυτούς που ήταν δίπλα μου στον αγώνα μου ως υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος. Έναν αγώνα αξιοπρεπή, διακριτικό, που μου άφησε παρακαταθήκη νέες, αληθινές φιλίες. 
   Θέλω να ευχαριστήσω, επίσης, τον Δήμαρχο μας Χρήστο Παππού για την εμπιστοσύνη που έδειξε στο πρόσωπό μου και για την πίστη του στους νέους ανθρώπους. 
   Η φιλοδοξία μου δεν ήταν να κατακτήσω αυτή τη θέση, αλλά να μιλήσω σε όλους τους συμπολίτες μου για τις αξίες της αλληλεγγύης, των διεκδικήσεων μέσα από κάθε χώρο και της προστασίας του περιβάλλοντός μας, με την απομάκρυνση της χωματερής.
   Πλέον θα υπερασπίζομαι αυτές τις αξίες και από τη θέση του Δημοτικού Συμβούλου, παράλληλα όμως μαζί σας θα συνεχίσουμε να βρισκόμαστε στις δομές αλληλεγγύης, στους δρόμους, στις πλατείες, στους κοινούς μας αγώνες.
   Επίσης, θα εκπροσωπήσω επάξια την κίνηση «ΝΕΟΙ ΟΡΙΖΟΝΤΕΣ», της οποίας είμαι μέλος.


Σας ευχαριστώ πολύ.

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια