Στέλιος Κοκκόριας : Καθοδήγηση και νοοτροπίες άλλων εποχών με οδήγησαν σε αναζήτηση άλλης παράταξης


  Μέσα από τον προσωπικό του λογαριασμό σε σελίδα κοινωνικής δικτύωσης ο Στέλιος Κοκκόριας εξηγεί τους πολιτικούς λόγους της αποχώρησής του από την παράταξη που στεγάστηκε για ένα χρονικό διάστημα. Σε αυτήν την παράταξη και πάρα τις προσπάθειες που έκανε  ,όπως αναφέρει,   τελικά επικράτησαν  νοοτροπίες άλλων εποχών και καθοδήγηση παλαιού τύπου. Επίσης , κατηγορεί τον επικεφαλής να ξεχωρίζει τους υποψηφίους σε πατρίκιους και πληβείους.   
  Οι λόγοι αυτοί ήταν που τον οδήγησαν στην αναζήτηση μιας άλλης παράταξης  που δε θα αποφασίζει  με δύο μέτρα και δύο σταθμά και δεν θα  ευνοεί  τους έμπιστους,τους πρόθυμους και τους "ναι-ναι-δες" .
  Διαβάστε παρακάτω την ανάρτηση του:
      Όσοι πραγματικά ενδιαφέρονται για τα κοινά, είτε έχουν θέσεις ευθύνης, είτε όχι, λένε πως η πολιτική είναι εθελοντισμός και όχι επάγγελμα. Είναι μια κοινότητα ανθρώπων που τους φέρνουν κοντά κοινές αξίες και όχι ένα προσωπικό, κομματικό ή οικογενειακό βιλαέτι. 
Με αφετηρία αυτή τη σκέψη και με το δεδομένο ότι μεγάλωσα σε μια οικογένεια όπου το ενδιαφέρον για τα δημοτικά πράγματα ήταν βαθύ, θέλησα και εγώ, ως κάτοικος της πολύπαθης Λίμνης Άνω Λιοσίων, να συμβάλλω με τη μικρή ή μεγάλη μου δύναμη στην ανάπτυξή της και γενικά στην ανάπτυξη του Δήμου μου.
Προς τούτο, αναζήτησα εκείνη την πολιτική δύναμη που θα μου δείξει ένα ρεαλιστικό και εφαρμόσιμο πρόγραμμα και τα μέλη της δε θα κινητοποιούνται από προσωπικές φιλοδοξίες, παχιά λόγια, κούφιες υποσχέσεις ή αναμασημένες ρητορείες. Αναζήτησα τον επικεφαλής εκείνης της πολιτικής δύναμης που δε θα ξεχωρίζει τα στελέχη και τους υποψηφίους του σε πατρίκιους και πληβείους, δε θα μοιράζει έδρες στους έμπιστους, τους πρόθυμους και τους «ναι-ναι-δες», δε θα λειτουργεί με δυο μέτρα και δυο σταθμά. 
Δυστυχώς, αυτήν την πολιτική δύναμη δε τη βρήκα εκεί που την αναζήτησα, αν και το προσπάθησα φιλότιμα. Προβληματίστηκα και το εξέφρασα μέσα από ένα βήμα δικό μου, το προσωπικό μου προφίλ στο facebook. Φαίνεται, ωστόσο πως αυτός ο προβληματισμός μου ενόχλησε και για αυτό έγινε φειγ-βολάν από τους ανθρώπους που ενοχλήθηκαν.
Ειλικρινά, δε θα μπω στη διαδικασία να σχολιάσω περαιτέρω. Το ήθος, η αξιοπρέπεια, ο δημόσιος βίος της οικογένειάς μου δε συνάδουν με πρακτικές που αναλώνονται σε σκανδαλολογία και μόνο το κοινό συμφέρον της πόλης μας δεν εκπροσωπούν. Η καθοδήγηση παλαιού τύπου και οι νοοτροπίες άλλων εποχών με αφήνουν αδιάφορο και το ίδιο θεωρώ και τους συνδημότες μου.
   Προχωρώ στο δρόμο που ταιριάζει στα πιστεύω και τις αρχές μου και πολύ σύντομα θα είμαι σε θέση να τον δημοσιοποιήσω στο κόσμο και στους ανθρώπους που με εκτιμούν και τους εκτιμώ.

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια