Γιώργος Αντωνόπουλος: Σε πλήρη λειτουργία το Κέντρο Ενημέρωσης Δανειοληπτών



    Στο Δήμο Φυλής λειτουργεί  το Κέντρο Ενημέρωσης και Υποστήριξης Δανειοληπτών της Περιφέρειας Δυτικής Αττικής, ύστερα από τις ενέργειες του Δημάρχου Φυλής Χρήστου Παππού. Δεν έχει περάσει πολύς καιρός από την εποχή που ο αναπληρωτής Δήμαρχος Κοινωνικής Πολιτικής Γιώργος Αντωνόπουλος ανακοίνωσε την έναρξη λειτουργίας του και έχει ήδη εξυπηρετήσει 64 δανειολήπτες.

 Το ΚΕΥΔ Φυλής  βρίσκεται στην οδό Μητροπόλεως 27 στα Άνω Λιόσια με τηλέφωνο επικοινωνίας  213 212 57 30 και παρέχει «συμβουλευτικές υπηρεσίες (οικονομικής και νομικής φύσεως) και ενημέρωση των πολιτών για θέματα διαχείρισης οφειλών εξυπηρετούμενων ή μη ιδιωτικών δανείων». 

Πιο συγκεκριμένα ο ρόλος του είναι να:

– Ενημερώνει τους δανειολήπτες ως προς τα δικαιώματά τους σε σχέση με τις οφειλές τους προς τα χρηματιπιστωτικά ιδρύματα, εξυπηρετούμενων ή μη ιδιωτικών δανείων.

– Παρέχει στους δανειολήπτες συμβουλές διαχείρισης των δανειακών τους υποχρεώσεων λαμβάνοντας υπόψη τις ιδιαίτερες ατομικές συνθήκες – ιδιότητες (ζητήματα υγείας, ανεργίας κ.ά.).

– Μεσολαβεί, κατόπιν αιτήσεων των δανειοληπτών, και να συνδιαλέγονται με τα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα προκειμένου να επιτευχθεί συμφωνία ρύθμισης διακανονισμού της πληρωμής των οφειλών των αιτούντων από εξυπηρετούμενα ή μη ιδιωτικά δάνεια.

– Παρακολουθεί και παρεμβαίνει, κατόπιν αιτήσεως των δανειοληπτών, για λογαριασμό τους ώστε να προσαρμόζουν ή να τροποποιούν τις συμφωνίες σε περίπτωση νέων δεδομένων για τον δανειολήπτη, που ανατρέπουν τον αρχικό σχεδιασμό της αποπληρωμής.

– Υποστηρίζει και καθοδηγεί τους δανειολήπτες στην κατάρτιση οικογενειακών και ατομικών προϋπολογισμών που βοηθούν στην τήρηση των συμφωνηθέντων με τις τράπεζες ρυθμίσεων – διακανονισμών πληρωμής και οφειλών τους.

– Παρέχει εξειδικευμένη συμβουλευτική στους οφειλέτες που υπάγονται στον Κώδικα Δεοντολογίας για την Εξωδικαστική Επίλυση Διαφοράς.

– Ευαισθητοποίησης και ενημέρωσης που στοχεύει στην καλλιέργεια συνετής καταναλωτικής συμπεριφοράς και κουλτούρας συνεργασίας.

– Πληροφόρησης που στοχεύει στην έγκαιρη παρέμβαση για άτομα ευάλωτα στην υπερχρέωση λόγω οικονομικών παραγόντων, όσο και για άτομα που αντιμετωπίζουν ξαφνικές δυσχέρειες.

– Εκπαίδευσης και στοχευμένης επιμόρφωσης που στοχεύουν στη γενική και ειδική πρόληψη αντίστοιχα.

– Υποστήριξης που αφορά και την παροχή συμβουλών για τη διαχείριση χρεών στο πλαίσιο αιτήματος του ενδιαφερομένου.

.

  

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια