Υποψήφια με το Χρήστο Παππού και τη ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ η Ταξιαρχία Λαθουράκη



ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Υποψήφια με το Χρήστο Παππού και τη ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ η Ταξιαρχία Λαθουράκη

   Την υποψηφιότητα της Ταξιαρχίας Λαθουράκη με τη ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ, στις δημοτικές εκλογές του προσεχούς Μαΐου, γνωστοποίησε ο Δήμαρχος Φυλής Χρήστος Παππούς.
  Η Ταξιαρχία Λαθουράκη κατοικεί στο Ζεφύρι και  είναι φιλόλογος-ειδική παιδαγωγός. Είναι ιδιοκτήτρια και Διευθύντρια Σπουδών σε δύο φροντιστηριακές μονάδες, ένα μελετητήριο δημοτικού και ένα φροντιστήριο μέσης εκπαίδευσης.
  Αναφερόμενη στην υποψηφιότητά της η Ταξιαρχία Λαθουράκη τόνισε. «Αγαπώ τον τόπο μου κι έχω επενδύσει σ' αυτόν, γιατί θέλω να τον δω να εξελίσσεται. Στη διοίκηση του Χρήστου Παππού εκτίμησα τον καθημερινό μόχθο και την προσπάθεια που καταβάλουν. Έτσι με χαρά θα είμαι συνοδοιπόρος τους με στόχο να πάμε, όλοι μαζί, το Δήμο μας ακόμα πιο μπροστά. 
  Καλωσορίζοντας την Ταξιαρχία Λαθουράκη στη ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ ο Χρήστος Παππούς τόνισε ότι πρόκειται για μια ενεργή πολίτη. «Η χαρά μου είναι ακόμα μεγαλύτερη γιατί είναι νέος άνθρωπος και δραστηριοποιείται επαγγελματικά, όπως κι εγώ, στο χώρο της εκπαίδευσης ως ιδιοκτήτρια φροντιστηρίου», πρόσθεσε ο Δήμαρχος Φυλής.

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια