Άλλος ένας γνωστός Ηπειρώτης κατεβαίνει με το Χρήστο Ρούσσα


   Ο κύβος ερρίφθη και ο ιδιοκτήτης του γνωστού μεζεδοπωλείου ΣΤΟΑ καθώς  η αγάπη του για την περιοχή του δείχνει το δρόμο και αποφάσισε να ενταχθεί  στην πολιτική παρέα του Χρήστου Ρούσσα. 


Αγαπητοί συνδημότες και συνδημότισσες,
 Ονομάζομαι Χρήστος Σινόπουλος και μένω στο Δήμο Φυλής, όπου γεννήθηκα, μεγάλωσα και δημιούργησα την οικογένειά μου. Είμαι παντρεμένος με τη Βαρβάρα Λιθαδιώτη και έχω αποκτήσει τρία αγόρια. Κατάγομαι από το Κρυονέρι Πωγωνίου της Ηπείρου και από τα Φιλιατρά Μεσσηνίας.
  Χαρακτηρίζομαι ως δραστήριος και αυτοδημιούργητος καθώς διατηρώ τα τελευταία χρόνια τη Μουσική-Μπακαλοταβέρνα "Στοα",στην κεντρική πλατεία των Άνω Λιοσίων.
  Λόγω της αγάπης μου για τον τόπο που ζω και μεγαλώνω τα παιδιά μου,αποφάσισα μετά από ώριμη σκέψη να ενταχθώ στη νέα δημοτική παράταξη του υποψήφιου Δημάρχου Φυλής, Χρήστου Ρούσσα. Η απόφασή μου βασίστηκε στη χρόνια φιλία  μου μαζί του καθώς και στο όραμα για αλλαγή-βελτίωση του Δήμου μας, δύο βασικά στοιχεία που διακατέχουν τον επικεφαλής της παράταξής μας.
  Για όλους τους άνωθεν λόγους στηρίζω ενεργά και με όλες μου τις δυνάμεις τη νέα παράταξη του Χρήστου Ρούσσα.
  Μετά τιμής ,
  Χρήστος Σινόπουλος




Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια