Δηλώσεις Αρβανιτάκη, Καμπόλη για αυτά που έγιναν στην εκδήλωση του συλλόγου Ηπειρωτών



    Μετά το γνωστό πλέον φραστικό επεισόδιο μεταξύ της προέδρου του Δημοτικού Συμβουλίου Ζωής Αρβανιτάκη και του αντιδημάρχου Δημήτρη Καμπόλη που έγινε στην εκδήλωση των Ηπειρωτών Άνω Λιοσίων,  το Παράπονο Φυλής αναζήτησε απαντήσεις από τους πρωταγωνιστές για το τι το πυροδότησε.
    Η κυρία Αρβανιτάκη μας δέχτηκε στο γραφείο της  στο δημαρχείο Φυλής όπου και μας εξέφρασε εξ΄αρχής τον προβληματισμό της σχετικά με το φαινόμενο που παρατηρείται το τελευταίο διάστημα στην περιοχή να είσαι, δηλαδή,  ό,τι δηλώσεις.  Βλέπουμε, όπως ανέφερε, άτομα να παρουσιάζονται ή να απευθύνουν χαιρετισμό σε εκδηλώσεις δηλώνοντας ό,τι φαντάζεται ο καθένας χωρίς να εξετάζεται καν αν αυτά ισχύουν ή όχι.
  ''Έτσι εκείνο το βράδυ απευθύνθηκα στο πρόεδρο του συλλόγου και του είπα να με προσφωνήσει ως υποψήφια πρωθυπουργό και όχι ως πρόεδρο του δημοτικού συμβουλίου, πράγμα το οποίο δεν έγινε.
  Γυρνώντας για να πάρω τη θέση μου στο τραπέζι που υπήρχε για τη διοίκηση, συνάντησα την πρώην συνεργάτη μου κυρία Πλαβούκου και στην ερώτηση μου τι κάνει στο τραπέζι του Αλέξανδρου Κουυλοχέρη αφού δηλώνει πως στηρίζει τη διοίκηση, αντί για απάντηση από την ίδια παρενέβη μια πρώην πελάτισσα μου και ο αντιδήμαρχος Δημήτρης Καμπόλης που καθόντουσαν σε αυτό το τραπέζι. Εκεί ήταν που του απάντησα: "δε μιλώ με πουλητάρι, σήκω και φύγε ". 
  Στην συνέχεια όντως τα πράγματα πήραν άλλη τροπή και τον ρώτησα αν σκοπεύει να με δείρει. Η απάντησή του ήταν ότι θα μου κάνει μήνυση. Ένα πράγμα μπορείς να με πεις  αλλά και αυτό είναι προς τιμή μου στην ηλικία που βρίσκομαι, αφού δεν μπορείς να με πεις κλέφτρα μιας και μέχρι τα δικαστήρια που τρέχω για το δήμο τα πληρώνω από τη δική μου τσέπη. Εγώ έχω αρνηθεί τα χρήματα που θα λάμβανα σαν πρόεδρος του δημοτικού συμβουλίου σε αντίθεση με εσένα που παίρνεις δύο μισθούς,  με τη δική μου ψήφο. Στην συνέχεια προσπάθησε να παρέμβει ακόμα ένας κύριος που όμως δεν τον γνώριζα". 
  Τελειώνοντας την συνέντευξη μας ανέφερε  "Δε σταματάει  το θέμα με το Δημήτρη Καμπόλη αλλά τώρα ανοίγει".

     Από την πλευρά του ο κύριος Δημήτρης Καμπόλης σε τηλεφωνική επικοινωνία, που είχαμε έδωσε μια άλλη διάσταση στο θέμα.
  "Εγώ αυτό που έχω να πω είναι το εξής, ενώ  ο πρόεδρος των Ηπειρωτών Χρήστος Ρούσσας το βράδυ της εκδήλωσης ανέφερε δύο ονόματα, των Χρήστου Παππού και Δημήτρη Καμπόλη, είχε υποχρέωση να μου δώσει το λόγο για να πω όλη την άποψή μου, δυστυχώς όμως ο κύριος Ρούσσας δεν το έκανε. Την αλήθεια την ξέρουν όλοι , υπάρχει ένα κτήριο χωρίς νομιμοποίηση και δεν είχε άδεια οικοδομής και το έβγαζαν στον αέρα. Ποιος το έβγαζε στον αέρα; η Τεχνική Υπηρεσία."
  Στην ερώτηση μας σχετικά με το διαπληκτισμό με την κυρία Αρβανιτάκη ανέφερε:
    "Δεν κάθομαι να σχολιάσω τίποτα , άλλωστε αυτός που μπορεί να σχολιάσει είναι ο λαός."

Το Παράπονο Φυλής ευχαριστεί και τις δύο πλευρές που κατέθεσαν την άποψή τους ώστε να έχουν μια πιο σαφή εικόνα οι αναγνώστες μας.

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια