Χρήστος Μουζακίτης: Κύριε Μπουραΐμη η θέληση του Χρήστου Παππού είναι να κάνει έργα και όχι να διώχνει κάμπιες.


Προς κ. Μπουραΐμη:
Κύριε Μπουραΐμη διάβασα με μεγάλο ενδιαφέρον το δελτίο τύπου της παράταξης "Δύναμη Συμμετοχής", στο οποίο αναφέρεστε στο όνομά μου.
Καταρχήν θα πρέπει να συστηθούμε. Γεννήθηκα και μεγάλωσα στα Άνω Λιόσια. Σπούδασα Μηχανολόγος Μηχανικός στο Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο στο οποίο εισήχθην μέσω των Πανελλαδικών εξετάσεων.
Κατά την διάρκεια της επαγγελματικής μου καριέρας, εργαζόμενος αρχικά σε μεγάλη κατασκευαστική εταιρεία, επέβλεψα πλήθος από μεγάλες και πολύπλοκες μηχανολογικές κατασκευές. Στην συνέχεια ίδρυσα την δική μου τεχνική κατασκευαστική εταιρεία η οποία έχει εκτελέσει επιτυχώς πλήθος τεχνικών έργων κυρίως στον νευραλγικό χώρο των υποδομών.
Λόγω της εμπειρίας αυτής (θεωρούμαι αποδεδειγμένα από τους εμπειρότερους Μηχανολόγους στον κλάδο των μηχανολογικών κατασκευών και ιδιαίτερα στο φυσικό αέριο) κατάφερα, η τεχνική εταιρεία μου, μέσω ειδικής και απαιτητικής αξιολόγησης, να είναι σε θέση να αναλαμβάνει και να εκτελεί έργα κεντρικών δικτύων φυσικού αερίου.
Την εξειδικευμένη αυτή δουλειά μπορούν να την εκτελούν μαζί με τη δική μου, μόνο, τέσσερις ακόμα εταιρείες μεγάλες και καταξιωμένες σε ολόκληρη την Αττική.
Σε αυτό το πλαίσιο και μέσω διαγωνισμού στον οποίο μειοδότησα με απόλυτα διαφανείς διαδικασίες, η Εταιρεία Διανομής Αερίου Αττικής μας ανέθεσε την κατασκευή του δικτύου στα Άνω Λιόσια και όχι ο, πράγματι φίλος μου, Χρήστος Παππούς.
Υπενθυμίζω πως η τεχνική μου εταιρεία κατασκευάζει το δίκτυο φυσικού αερίου σε οποιονδήποτε θέλει να συνδεθεί με αυτό, σε ολόκληρη την Δυτική Αττική και όχι μόνο στα Άνω Λιόσια, λόγω της ανωτέρω μειοδοσίας. 
Η φιλία μου με τον Χρήστο Παππού, οι τεχνικές μου γνώσεις και η θέληση του Δήμαρχου, έδωσε την δυνατότητα στους δημότες των Άνω Λιοσίων να μπορούμε να έχουμε πρόσβαση σε καθαρότερη και κυρίως φθηνότερη ενέργεια, -αν έχετε αντίρρηση εκφράστε το.
Εάν δε, έχετε υπομονή, θα διαπιστώσετε πως στο άμεσο μέλλον, τα τρία αυτά πολύ σημαντικά στοιχεία, η φιλία μου με τον Χρήστο Παππού, οι γνώσεις μου και η θέληση του Δημάρχου, θα δώσουν την δυνατότητα στους συνδημότες μας να έχουν εκτός από φθηνότερη θερμική ενέργεια, δωρεάν ηλεκτρική ενέργεια στα σπίτια τους και φθηνότερο νερό, εκμεταλλευόμενοι τη παροχή φυσικού αερίου, τους φυσικούς πόρους της περιοχής μας, τον ήλιο και τον άνεμο δίνοντας στον Δήμο μας πνοή. 
Κάτι τελευταίο. Οι πραγματικοί Μηχανικοί μιλούν με αριθμούς και δεδομένα και όχι με τίτλους για δήθεν εκατομμύρια Ευρώ, κάτι για το οποίο σύντομα θα λογοδοτήσετε στη δικαιοσύνη. Μέχρι τότε όμως θα σας δώσω δεδομένα προς σκέψη, σύγκριση και εξαγωγή συμπερασμάτων.
Με 100.000 Ευρώ και όχι με τα ψεύτικα εκατομμύρια που αναφέρετε, η θέληση του Δήμαρχου Χρήστου Παππού και η τεχνική μου εταιρεία, εγκατέστησε 2.500 μέτρα δίκτυο φυσικού αερίου, σύνδεσε 6 δημοτικά κτίρια και έδωσε την δυνατότητα σε 1000 συνδημότες μας να συνδεθούν με φυσικό αέριο.
Αντίστοιχα επί των ημερών σας, δίνατε 24.800 ευρώ για να διώχνετε τις κάμπιες από τα δέντρα, όπως φαίνεται παρακάτω.

Και ο νοών νοείτω...
Χρήστος Μουζακίτης
Μηχανολόγος Μηχανικός Ε.Μ.Π.       

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια