Δήμαρχος Φυλής Χρήστος Παππούς: «Για τη χωματερή δίνουμε μάχη μέχρις εσχάτων» (βίντεο)



Δήμαρχος Φυλής Χρήστος Παππούς «Για τη χωματερή δίνουμε μάχη μέχρις εσχάτων»
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Ιδιαίτερα σκληρή γλώσσα χρησιμοποίησε ο Δήμαρχος Φυλής Χρήστος Παππούς για το ζήτημα της επέκτασης της χωματερής κατά τη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου το μεσημέρι της Παρασκευής 20 Ιουλίου.
Κατακεραυνώνοντας όλους εκείνους που παίζουν  «παιχνίδια»  πολιτικά κι επικοινωνιακά  με αυτό το ευαίσθητο θέμα, ξεκαθάρισε σε υψηλούς τόνους ότι ο ίδιος δεν έχει βάλει ποτέ την υπογραφή του, είτε για τη λειτουργία είτε για την επέκταση της χωματερής.
«Όχι μόνο εγώ  αλλά και ο πρώην Δήμαρχος Φυλής Δημήτρης Μπουραϊμης όπως και ο πρώην Δήμαρχος Κερατέας Σταύρος Ιατρού δώσαμε μάχη τις τελευταίες μέρες στον Ενιαίο Σύνδεσμο για την αποτροπή της επέκτασης της χωματερής.  
Ως Δημοτική αρχή καταθέσαμε αμέσως εξώδικο στον ΕΣΔΝΑ και προσφυγή στην Αποκεντρωμένη προκειμένου να αποτρέψουμε την απόφαση επέκτασης και θα συνεχίσουμε μέχρις εσχάτων δίνοντας μάχη» τόνισε χαρακτηριστικά ο Δήμαρχος Φυλής, κάνοντας και μια μίνι ανασκόπηση για την προσωπική του πορεία σε αυτό το ζήτημα που ταλανίζει τον τόπο για περισσότερα  από 40 χρόνια.
«Η οικογένεια η δική μου και της συζύγου μου  δεν πουλήσαμε  ποτέ οικόπεδα για τα σκουπίδια. Ως Δήμαρχος Άνω Λιοσίων μπήκα μπροστά στους αγώνες, συγκρούστηκα με τα ματ και βρέθηκα κατηγορούμενος στα δικαστήρια μαζί με τη συνάδελφο Χρυσούλα Κουράση.
Ως Δήμαρχος Φυλής δεν έχω βάλει την παραμικρή υπογραφή, καταψήφισα την επέκταση και θα δώσω μάχη μέχρις εσχάτων όπως έχω κάνει σε όλη μου την πολιτική πορεία στα πράγματα του τόπου» ανέφερε μεταξύ άλλων ο Δήμαρχος Φυλής Χρήστος Παππούς.
Ακολουθούν  videos με την τοποθέτηση του Δημάρχου Φυλής στο Δημοτικό Συμβούλιο





Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια