Σε πρωταγωνιστή των μεταφορών εξελίσσεται ο Προαστιακός της Αθήνας.


Σε πρωταγωνιστή από κομπάρσο επιδιώκει να κάνει τον Προαστιακό της Αθήνας η ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Με την ολοκλήρωση των έργων ηλεκτροκίνησης στο τμήμα Αθήνα-Πειραιάς, που ήταν άλλωστε και το τελευταίο, η νέα εποχή του Προαστιακού δείχνει και τις πολύ μεγάλες δυνατότητες που έχει.

Μέχρι και πριν λίγες ημέρες τα αραιά δρομολόγια και τα συνεχή έργα δεν επέτρεπαν στο μέσο σταθερής τροχιάς να αναπτυχθεί και να πάρει τη θέση που του αξίζει στο σύστημα μεταφορών της Αθήνας.

Πλέον ο Προαστιακός ειδικά στο αστικό κομμάτι λειτουργεί ως μία 5η γραμμή Μετρό και όσο τα δρομολόγια θα πυκνώνουν τόσο περισσότεροι επιβάτες θα μπορούν να μετακινούνται ανά ώρα μαζί του.

Να θυμίσουμε ότι τώρα ο Προαστιακός έχει δύο γραμμές που ξεκινούν από τον τερματικό σταθμό στο λιμάνι του Πειραιά (δίπλα ακριβώς από τον Σταθμό Μετρό της Γραμμής 1) και καταλήγουν η μεν πρώτη στο Αεροδρόμιο Ελ.Βενιζέλος και η δεύτερη στο Κιάτο.

Η απευθείας σύνδεση του λιμανιού με το Αεροδρόμιο αναμένεται να δώσει τεράστια οφέλη τόσο στις δύο συγκοινωνιακές πύλες όσο και στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ καθώς εκτιμάται ότι θα προσελκύσει χιλιάδες νέους επιβάτες, ενώ σημαίνει ανάπτυξη για τον Πειραιά καθώς ανοίγει διάπλατα η υπόθεση της home-port κρουαζιέρας (από το Αεροδρόμιο οι επιβάτες θα είναι σε μόλις 63 λεπτά στο λιμάνι) αλλά και γενικότερα ο τουρισμός της πρωτεύουσας.

Η τρίτη γραμμή συνδέει την Αθήνα με τη Χαλκίδα και η 4η γραμμή το ΣΚΑ με το Κορωπί. Στην τελευταία γραμμή μόλις ολοκληρωθούν κάποια τελευταία έργα το δρομολόγιο θα ξεκινά από τα Άνω Λιόσια, ικανοποιώντας σχετικό αίτημα των κατοίκων που έχουν αποκοπεί από τα δρομολόγια προς Αεροδρόμιο τους τελευταίους 6-7 μήνες.

ΠΕΡΙΘΩΡΙΑ ΒΕΛΤΙΩΣΗΣ

Πλέον τα δρομολόγια στο αστικό τμήμα είναι σημαντικά συχνότερα όμως σίγουρα υπάρχει ακόμα περιθώριο για σημαντικές βελτιώσεις.


Συντάκτης: Νίκος Καραγιάννης
Πηγή: ypodomes.com

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια