Ο Προαστιακός ήταν το δεύτερο χειρότερο μέσο στην ετήσια έρευνα του Athens Transport για τις συγκοινωνίες της Αθήνας.


   Για μία ακόμα χρονιά, ο Προαστιακός ήταν το δεύτερο χειρότερο μέσο στην ετήσια έρευνα του Athens Transport για τις συγκοινωνίες της Αθήνας. Η νέα ΤΡΑΙΝΟΣΕ πρέπει επιτέλους να αναλάβει δράση και να λύσει τα πολύ συγκεκριμένα προβλήματα: πύκνωση των δρομολογίων και επαναφορά του δρομολογίου Άνω Λιόσια – Αεροδρόμιο. Επέκταση του ωραρίου λειτουργίας τουλάχιστον ως τα μεσάνυχτα. (Η δημιουργία μεταμεσονύκτιων δρομολογίων Πειραιάς – Αεροδρόμιο, έστω και με λιγότερες στάσεις θα μπορούσε επίσης να είναι επικερδής). Περισσότερη ασφάλεια στους σταθμούς και τα δρομολόγια που διέρχονται από τη δυτική Αττική. Οι αναμενόμενες προσλήψεις προσωπικού, μεταξύ των οποίων και μηχανοδηγών είναι ελπιδοφόρες. Ας ελπίσουμε σε μία αναδιοργάνωση-αναγέννηση του Προαστιακού.

  Νέα γραμμή του Προαστιακού στη δυτική Αττική

Μοιάζει με μία από τις υποσχέσεις που ακούγονται μία φορά και μετά ξεχνιούνται. Αν όμως πιστέψουμε τον υπουργό Υποδομών και Μεταφορών, συζητείται η επαναλειτουργία της μετρικής γραμμής από τους Αγίους Αναργύρους μέχρι τον Ασπρόπυργο και την Ελευσίνα προκειμένου να εξυπηρετήσει τους κατοίκους των περιοχών αυτών. Το εγχείρημα μπορεί να φέρει τα πρώτα δημοτικά/δημόσια δρομολόγια σιδηροδρόμου στην μετα-ΤΡΑΙΝΟΣΕ εποχή και είναι πιθανόν να έχει την υποστήριξη των Ελληνικών Πετρελαίων αφού σίγουρα θα χρειαστούν κεφάλαια για να μπουν τα τρένα στις ράγες. Ίδωμεν.

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια