Το Αχ του Χρήστου Λούφη για το ηπειρώτικο τραγούδι δε σβήνει!(βίντεο)



                                                        ‘’ Κι αφού κοιτώ, ξανακοιτώ
                                                      και χρόνος δε θα μείνει
                                                      στον πιο βαθύ, βαρύ καημό
                                                      το αχ αυτό δε σβήνει.’’


   Τρία χρόνια μετά τις "7 Στιγμές" ο Χρήστος Λούφης επιστρέφει με νέες επιτυχίες που περιέχονται στο νέο δίσκο του ΑΧΝΑ. Ο καλλιτέχνης συνδυάζει έντεχνους ρυθμούς με παραδοσιακή μουσική.
   Ένα ηπειρώτικο τραγούδι που έγραψε για να του θυμίζει τα παιδικά του χρόνια
είναι το  "Το αχ αυτό δε σβήνει" . Ο ίδιος το παρουσίασε στη σελίδα του στο facebook γράφοντας:


   Ήρθε η ώρα να σας παρουσιάσω ένα ιδιαίτερο τραγούδι από τον δίσκο "ΑΧΝΑ"....ένα ηπειρώτικο που έγραψα για να μου θυμίζει τα παιδικά μου χρόνια, εκεί στην αυλή μας που ο πατέρας μου με το κλαρίνο έπαιζε ηπειρώτικους σκοπούς και εγώ τον κοιτούσα και τον θαύμαζα! Έτσι η ηπειρώτικη μουσική μπήκε μέσα στην καρδιά μου και κάθε φορά που την ακούω ένα "Αχ" βγαίνει από μέσα μου!
"Το αχ αυτό δε σβήνει" λοιπόν και Καλή ακρόαση!




Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια