Της έκλεψαν το κινητό στην Ομόνοια και από την αστυνομία της είπαν να πάει μόνη της στα Λιόσια να το βρει

Ένα απίστευτο περιστατικό με πρωταγωνιστές αστυνομικούς φέρνει στη δημοσιότητα το iefimerida. Την περασμένη Πέμπτη, στον σταθμό του μετρό στην Ομόνοια δύο γυναίκες έκλεψαν το κινητό μίας 27χρονης.
Οταν εκείνη το διαπίστωσε, έσπευσε να το καταγγείλει στην αστυνομία. Ωστόσο, επειδή το κινητό είναι τελευταίας τεχνολογίας, η 27χρονη είχε εφαρμογή εντοπισμού του και καταφέρει να βρει σε ποια περιοχή το έχουν μεταφέρει.
Η κοπέλα είπε στην αξιωματικό υπηρεσίας του ΑΤ Ομονοίας ότι το κινητό βρίσκεται στην περιοχή των Λιοσίων. Ωστόσο, η απάντηση που έλαβε από την αστυνομία, όταν ρώτησε τι
θα γίνει τώρα, ήταν πως θα πρέπει η ίδια να εντοπίσει τους δράστες και στη συνέχεια να ενημερώσει την αστυνομία!
Τι δήλωσε η κοπέλα στο iefimerida
«Ήμουν την Πέμπτη το πρωί στον σταθμό του μετρό στην Ομόνοια και έβγαζα εισιτήριο. Ακριβώς από πίσω μου ήταν δύο κοπέλες που περίμεναν -όπως πίστευα- τη σειρά τους. Μόλις πήρα στα χέρια μου το εισιτήριο, έβαλα το χέρι μου στην τσέπη να πιάσω το κινητό και κατάλαβα ότι μου το είχαν κλέψει. Ειδοποίησα τον υπεύθυνο ασφαλείας του μετρό και τρέξαμε να τις πιάσουμε, αλλά δυστυχώς δεν προλάβαμε γιατί μπήκαν σε βαγόνι», περιγράφει η 27χρονη Κατερίνα.
Και συνεχίζει: «Επειδή το κινητό μου είναι τελευταίας τεχνολογίας και εφοδιασμένο με σύστημα εντοπισμού, κατάφερα μετά από λίγη ώρα να διαπιστώσω ότι βρίσκεται στην περιοχή των Λιοσίων. Πήγα στο αστυνομικό τμήμα της Ομόνοιας και ζήτησα από την αξιωματικό υπηρεσίας να επιληφθούν της υπόθεσης όσο το κινητό ήταν ακόμα ενεργό. Την απάντηση που μου έδωσε δεν θα την ξεχάσω πότε. Μου είπε να πάω μόνη μου στα Λιόσια, να βρω το κινητό, να δω εάν πρόκειται για σπίτι ή κατάστημα και εάν τα καταφέρω να καλέσω την Άμεση Δράση, για να επιληφθεί. Δεν μπορούσα να το πιστέψω αυτό που άκουγα. Τους εξήγησα ότι δεν είναι δυνατόν ένα πολίτης να πάει μόνος του σε μια περιοχή που δεν γνωρίζει και να εντοπίσει επικίνδυνους κακοποιούς και στη συνέχεια να καλέσει την αστυνομία. Μάλιστα, επειδή έχω ζήσει αρκετά χρόνια στο εξωτερικό, γνωρίζω ότι στο παρελθόν υπήρξαν περιστατικά που άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους στην προσπάθειά τους να εντοπίσουν κλεμμένα αντικείμενα χωρίς τη βοήθεια της αστυνομίας. Η αξιωματικός υπηρεσίας, μετά από τις έντονες πιέσεις μου, εκνευρισμένη έκλεισε την πόρτα. Εγώ έμεινα στο τμήμα και προσπαθούσα να καταλάβω τι πρέπει να κάνω. Μετά από 10 λεπτά βγήκε εκ νέου έξω από το γραφείο της και σε αυστηρό ύφος μού είπε ότι δεν μπορεί να κάνει τίποτα και εάν δεν θέλω να πάω να βρω τους κλέφτες, δεν μπορεί να με βοηθήσει».


Πηγή: iefimerida.gr 

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια