Με τη νέα φιλοσοφία της λεωφορειακής γραμμής 735 δε θα σταματάνε τα δρομολόγια στις 18.00


Με νέα φιλοσοφία επανασχεδιάστηκε από τον ΟΑΣΑ η λεωφορειακή γραμμή 735 στο Ζεφύρι.
Μετά τις συνεχείς παρεμβάσεις του Δήμου Φυλής, ο οποίος εξέφρασε την αγωνία του επιβατικού κοινού, ο ΟΑΣΑ υιοθέτησε ριζικές αλλαγές στη γραμμή που στοχεύουν, αφενός στην εξυπηρέτηση του κόσμου κι αφετέρου στον περιορισμό των κοινωνικών προβλημάτων που αντιμετωπίζει η πόλη.
Με το νέο σχεδιασμό η λεωφορειακή γραμμή 735 δεν θα καταλήγει από το σταθμό του Ηλεκτρικού Κάτω Πατησίων στο Μενίδι, αλλά στο συντριβάνι των Άνω Λιοσίων, απ΄όπου θα επιστρέφει προς τα Κάτω Πατήσια.
Νέο στοιχείο αποτελεί η διέλευση της γραμμής μέσω των οδών Παναγίας Γρηγορούσας, Σουλίου, Μπουμπουλίνας και Εθνικής Αντίστασης, ώστε να αποφευχθεί η επικίνδυνη διαδρομή γύρω από τη συμβολή της Παναγίας Γρηγορούσας με την Εθνικής Αντίστασης, όπου είχαν προκληθεί επιθέσεις στα λεωφορεία, με αποτέλεσμα να αντιδράσει το σωματείο των οδηγών και να διακόψει τα
δρομολόγια στις 18:00.
Με τη νέα διαδρομή εξυπηρετείται ο οικιστικός πυρήνας του Ζεφυρίου, ο οποίος συνδέεται με τη Λεωφόρο Φυλής, με κατεύθυνση προς το διοικητικό κέντρο του Δήμου. Διέρχεται επίσης από χώρους κοινωνικής εξυπηρέτησης όπως ο 2ος Παιδικός Σταθμός, το Κλειστό Γυμναστήριο Σπάρτακος, το 2ο Δημοτικό και το Ειδικό Σχολείο, το Αστυνομικό Τμήμα Ζεφυρίου, η Διεύθυνση Πολεοδομίας του Δήμου Φυλής και το Κολυμβητήριο.
Ο ΟΑΣΑ αναμένεται επίσης να δει θετικά την πρόταση να καταλήγει η γραμμή στον Προαστιακό Σταθμό των Άνω Λιοσίων, απ’ όπου θα επιστρέφει στο Ζεφύρι. Ωστόσο, σε αυτή τη φάση κρίθηκε σκόπιμο να καταλήγει στο συντριβάνι των Άνω Λιοσίων, τουλάχιστον μέχρι να λειτουργήσει ο σταθμός του Προαστιακού στο Ζεφύρι.
Καταλυτική για την θετική έκβαση της υπόθεσης που θα εξασφαλίσει συγκοινωνία στο Ζεφύρι και μετά τις 6 το απόγευμα και μάλιστα με καλύτερους όρους, ήταν η παρέμβαση του Δήμου Φυλής.
Ειδικότερα ο Δήμος διαβουλεύθηκε με τον ΟΑΣΑ, την Αντιπεριφέρεια Δυτικής Αττικής και τους κατοίκους για την επιλογή της βέλτιστης, από κάθε άποψη, λύσης. Μάλιστα η Τεχνική Υπηρεσία, με πρωτοβουλία του Αντιδημάρχου Θανάση Σχίζα κατασκεύασε ειδικό χώρο στάθμευσης στο Πάρκο Πόλης, μπροστά από το κτίριο της Διεύθυνσης Πολεοδομίας, πολύ πριν από το χρονοδιάγραμμα που είχε θέσει ο ΟΑΣΑ.

Συντονιστικό ρόλο ανάμεσα στους εμπλεκόμενους φορείς έπαιξε ο Αντιδήμαρχος Ζεφυρίου Γιάννης Μαυροειδάκος ο οποίος παρέθεσε τρεις λύσεις, από την οποίες επιλέχθηκε αυτή που επιλύει τα περισσότερα προβλήματα. 

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια