Η απάντηση του Κώστα Λουμιώτη στο δήμαρχο Φυλής Χρήστο Παππού.



Ο κ. Λουμιώτης Κώστας είναι αποσπασμένος στο γραφείο του βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ κ. Σκουρολιάκου.
   Στην ουσία η απόσπασή μου είναι καθαρά κομματική για να ασκώ πιο ελεύθερα το έργο μου ως επικεφαλής της Δημοτικής Παράταξης, ως αιρετός στο ΠΥΣΔΕ, ως κομματικό στέλεχος και ως συνδικαλιστής. Δεν είμαι μετακλητός υπάλληλος. Είμαι μόνιμος καθηγητής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης με καθαρές μηνιαίες αποδοχές 1.000€, και φυσικά
δεν επιθυμώ να γίνω μετακλητός δηλ. μη μόνιμος. (Ενημερωτικά οι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ απαγορεύεται να διατηρούν προσωπικά γραφεία και στεγάζονται σε κοινά γραφεία στη βουλή).
Ο κ. Δήμαρχος προσπαθεί να σκανδαλίσει τους δημότες αποκαλύπτοντάς τους την "σημαντική" θέση μου, με σκοπό να καλύψει τις δικές του πομπές.
Παλιά κόλπα και γνωστά.
Κώστας Λουμιώτης



Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια