Πτώση δέντρου σε παιδική χαρά των Άνω Λιοσίων.


Έντονος διάλογος έχει ξεκινήσει μέσα από τις σελίδες του facebook. Αφορμή στάθηκε η πτώση δέντρου, σε παιδική χαρά της περιοχής, πάνω στην τραμπάλα. Το καλό της υπόθεσης ήταν, όπως αναφέρουν, ότι αυτό έγινε  ξημερώματα και  είχε σαν αποτέλεσμα να μην έχουμε τραυματισμό παιδιού. Σκεφτείτε τi θα γινόταν, αν ήταν κάποια άλλη ώρα της ημέρας με παρουσία παιδιών. 
Ακολουθεί ο διάλογος όπως τον διαβάσαμε στο facebook:


Ορσε διοίκηση τα εργα σου! 
Χθεσινοβραδινος βανδαλισμός της παιδικής χαράς απο τα καημένα τα παιδιά που δεν εχουν που να πάνε να κάνουν τις μαϊμούδες.
Χθες τα ξημερώματα κυρίες και κύριοι και κατά τα άλλα φτιάχνουν και φυλάνε. Υποτίθεται οτι ειναι εργοτάξιο και κάποιος πρέπει να περνάει να ελέγχει και το βράδυ αφου έχουν γίνει και τοσες επισήμανσεις. 
Το μονο που ξέρετε είναι να στέλνετε μηνύματα με πιστοποίησεις γιατί? 
Και τώρα ειναι παιδακια στην πλατεία και ανοιγουν το μπάλωμα γιατι θέλουν να άνοιξει η πλατεία.
Και βγαίνουμε εμείς για να φυλαξουμε την δημοτική-δημοσια περιουσία και γινόμαστε στόχος για τον κάθε εναν. 

ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ!!!!!
Φωτογραφία της Fotini Pappou.
Φωτογραφία της Fotini Pappou.
Φωτογραφία της Fotini Pappou.
Φωτογραφία της Fotini Pappou.
Φωτογραφία της Fotini Pappou.
Μου αρέσει!       Δείτε περισσότερες αντιδράσεις
Σχολιάστε         Κοινοποιήστε
κόμη
Σχόλια
u...... Υπόψιν το κλαρί έχει πέσει πανω στην τραμπαλα την οποια έχει καλύψει πληρως χωρίς να διακρίνουμε τυχόν ζημιά της.
Περιμένουμε τα 22εκατομ.που θααα έρθουν για να την φτιάξουν.....

Μου αρέσει!Απάντηση17 ώρες
................η    Οντως μια τραμπαλα ''χρειαζεται'' 22εκατομ. για να διορθωθει...παντα ετσι ηταν στην Ελλαδα οσο θυμαμαι...φτιαχναμε κατι και μετα το αφηναμε στη μοιρα του...να επιδιορθωνουμε και να συντηρουμε δεν προσπαθησαμε ποτε!!!
Μου αρέσει!Απάντηση117 ώρες
u.......... Και που είσαι ακόμα εχουν αλλα 3χρονια γεμάτα..... Θα
Μου αρέσει!Απάντηση17 ώρες
.........η Δεν ειναι μονο τρια χρονια ''ακομα'' Φωτεινη μου...ειναι αυτο που βλεπω μια ολοκληρη ζωη...κατασπαταληση του δημοσιου χρηματος για εργα που δεν συντηρουνται ποτε, διαλυονται και μετα παλι απο την αρχη...δυστυχως!!!
Μου αρέσει!Απάντηση117 ώρες
u.............. Τους αφήνουμε ......α μου εμείς φταίμε.
Ξέρουμε ποιοι ειναι.... και τι είναι!!!!!

Μου αρέσει!Απάντηση117 ώρες
η............ Σωστα...εμεις φταιμε!!!
Μου αρέσει!Απάντηση17 ώρες

Απαντήστε...
                   α.................. Χαχαχα!!!! Δεν ξέρω αν έχεις καταλάβει....Εγώ κι εσύ μόνο τα λέμε...οι υπόλοιπες μαμάδες που είναι???? Τα δηλώνουν στο τετραψήφιο???? Τέλος πάντων...Ποτέ Σου έστειλαν πιστοποίηση???? Ξέρεις αν έχει και το βορεινο ( ,κούνιες) ,πιστοποίηση????
Μου αρέσει!Απάντηση117 ώρες
    u......... Μου έστειλαν μια φώτο πιστοποίησης ή απο Δροσουπολη ή απο Καραγιάννη....
Ολοι η γειτονιά έχει απογοητευτεί πολύ και φωνάζει τους έδωσα και το τηλ. του υπεύθυνου για τις παιδικές χαρές και από οσο γνωρίζω τον έχουν καλέσει πολλές φορές
Για να πάρει μια πιστοποίηση ενα μέρος θέλει πολυ δουλεια και καθόλου φαγοπότι.
Θέλει πρώτα φως εσωτερικές εργασίες πολλέεεες και θα πάρουν πρωτα μια προεγκριση προσωρινή και μετα απο 3χρονια θα πάρουν την πιστοποίηση αφού ολα ειναι τέλεια....

Μου αρέσει!Απάντηση117 ώρες

Απαντήστε...
       ς...................... Γιατί μαλώνετε τα καημένα τα παιδιά έχουν άλλα να σκεφτούν η παιδική χαρά τους ένοιαξε;κάποια στιγμή εάν σκοτωθεί κανένας θα βγουν κροκοδείλια δάκρυα και πάμε για άλλα.Περισσότερο τους νοιάζει τι θα κάνουν με τους ψηφοφόρους με τα ντατσουν παρά για τα παιδιά.
Μου αρέσει!Απάντηση217 ώρες
u............ Και εμείς ψηφοφόροι είμαστε μην μπαίνουμε σε αυτοι την λογικη.
Το τι πρέπει να κάνει μια διοίκηση για τα παιδιά δεν πρέπει να εξαρτάται απο αριθμούς ψήφων.
Πρέπει να δείξουν έμπρακτα το ενδιαφέρον τους.
Και αυτοι γονείς ειναι υποχρεώσεις έχουν αλλα δεν είναι απάντηση του οτι είμαι. Στον Βολο(καλα κάνει)
Έχει και αντικαταστατη δεν εχει τι πάει να πει από. Τριτη θα το δω.... Που γυριζω?

Μου αρέσει!Απάντηση17 ώρες

Απαντήστε...
                   ς........... Δεν γνωρίζω για ποιον κύριο μιλάτε αλλά από την απάντηση και μόνο καταλαβαίνω το ενδιαφέρον                 για την δουλειά που του έχουν αναθεση
Μου αρέσει!Απάντηση116 ώρες

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια