Χρήστος Παππούς: Τους έχω γραμμένους ..............

   

   Κόλαφος στο χθεσινό δημοτικό συμβούλιο ο Δήμαρχος Χρήστος Παππούς σχετικά με το μέλλον της χωματερής. Με μαγκιά και τόλμη δήλωσε πως δε φοβάται και έχει γραμμένους αυτούς που διαμαρτύρονται και ταυτόχρονα κάνουν deal με τους σκουπιδοεργολάβους... χωρίς να τους κατονομάσει όμως!
   Από τα λεγόμενά του καταλαβαίνει κανείς ότι δεν πρόκειται να προβεί σε καμία ενέργεια κλεισίματος του ΧΥΤΑ , αλλά θα τον αφήσει να ''κλείσει'' μόνος του. Στον αυτόματο πιλότο άφησε τη λειτουργία της χωματερής , αφού δε μπορεί να
κάνει τίποτα!!! μέχρι να γεμίσει (24 μήνες όπως χαρακτηριστικά ανακοίνωσε) και ταυτόχρονα θα ανακοινώσει στο μέλλον τα σχέδιά του για τα έσοδα του Δήμου που δε θα σχετίζονται με τη λέξη ''σκουπίδι''.
Ελπίζουμε να μη βαφτιστεί το κρέας ψάρι και συνεχίσουμε να τα δεχόμαστε για άλλα 100 χρόνια.Υπενθυμίζουμε ότι τα ''σκουπίδια'' συνδέονται άμεσα και με τις έννοιες ΕΜΑΚ, ΑΠΟΤΕΦΡΩΤΗΡΑΣ , WATT A.E., κλπ.
Ακολουθεί ένα χαρακτηριστικό απόσπασμα σχετικά με τα παραπάνω:


    '' Μην προσπαθούμε εδώ αγαπητοί συνάδελφοι να λέμε να λέμε να λέμε. Να λέμε για να μας δουν αν τα είπαμε καλά; Έχουν ξεπεραστεί αυτές οι διαδικασίες και αυτές οι λογικές. Εδώ πάμε να κάνουμε έργο. Το πρόβλημα το δικό μου είναι να αλλάξει το τοπίο στη χωματερή και το θέμα το δικό μου και εκτιμώ και δικό σας να αφήσουμε τη σφραγίδα μας όχι ως ''ντραραβεριτζήδες'' σκουπιδιών. Εγώ δε δέχομαι να πάνε στη πολεοδομία και να τσακώνονται οι εργοστασιάρχες σκουπιδιών και κάποιοι από αυτούς να έρχονται να μιλάνε στη συγκέντρωση στην πλατεία Ηρώων. Ξέρετε που τους έχω γραμμένους αυτούς όλους; Να την πω την έκφραση; Στ' α@@@@@ια  μου! Για να τελειώνει αυτή η ιστορία.           

   Προχωράμε και κάνουμε ανάπλαση χωματερής. Η χωματερή κλείνει και το που θα πάνε τα σκουπίδια σε 24 μήνες κύριε Λουμίωτη, φίλε μου Κώστα, δεν με ενδιαφέρει, ας τα φάνε. Εγώ θα δώσω λύση στο πρόβλημα; Ας τα φάνε. Εγώ έχω πει σε όλους τους δημάρχους: μαζί σας, κάντε εργοστασιάκια σκουπιδιών και πάρτε τα αντισταθμιστικά. Δε θέλω αντισταθμιστικά από τα σκουπίδια μόλις κλείσει η χωματερή. 'Εχω προγραμματίσει με τους ανθρώπους που με στηρίζουν και με βοηθούν στη διοίκηση του Δήμου, από όποιο ψηφοδέλτιο και αν έχουν εκλεγεί. Να, εδώ είναι και ο κύριος Γεωργιάδης, ναι, με στηρίζει ο Βασίλης, είναι δημοτικός σύμβουλος της αντιπολίτευσης και με στηρίζει στο έργο μου.

 Έχω προγραμματίσει και έσοδα του Δήμου για τα επόμενα 100 χρόνια χωρίς να έχει εμπλακεί η λέξη σκουπίδι. Ποια είναι αυτά; Θα τα πω ελθέτω χρόνου. Εγώ θέλω συγκεκριμένη απόφαση και όχι απόφαση ''κουκου-ρούκου'' να μαζευόμαστε και να αλληλοχειροκροτιόμαστε εδώ. Γιατί όλα αυτά θα βγουν σε δημόσια διαβούλευση, θα γίνει ανοιχτός διεθνής διαγωνισμός κι εδώ τα παιχνιδάκια τελειώσανε. Έχω στόχο και σκοπό όλα αυτά που έχω πει και προεκλογικά και μετεκλογικά να γίνουν και θα γίνουν. Γιατί δόξα τω Θεώ έχουμε μπροστά μας και την επόμενη και τη μεθεπόμενη τετραετία. Εδώ είμαστε, ελάτε μαζί μας και πάμε να δουλέψουμε. Δεν θέλετε; Ελάτε σε κάθε δημοτικό συμβούλιο και βρέστε τρόπο δράσης για να κάνετε τη μανούρα και μετά μπέστε στο facebook και πέστε είμαστε και εμείς κάποτε εκεί. 

   Αλλά η σφραγίδα δεν μπαίνει εν αποστάσει, δεν έχουμε μάθει να 'μαστε ριψάσπιδες εμείς, έχουμε μάθει να μπαίνουμε στην πρώτη γραμμή και ως απόδειξη αυτού κλείνουμε σήμερα κυρία Πρόεδρε, κύριε Γραμματέα, κύριοι Σύμβουλοι 2 χρόνια διοίκηση. Όταν μπήκα μέσα εδώ 1/1....1/9 του 2014, τραβάγαμε τα μαλλιά μας. Σήμερα; Έσβησα όλα τα χρέη, μαγκιά μου. Δεν το ψηφίσατε, όμως, κύριε Αβράμη. Να μην τα ρυθμίσω τα χρέη, να 'ναι ο Δήμος βουλιαγμένος. Έχει ο Δήμος 24,... 23.806.000 ευρώ. Πέστε μου ένα Δήμο στην Ελλάδα, που να 'χει αυτά χρήματα. Βρέστε μου ένα Δήμο. Έχει κλείσει 73 εκατομμύρια ευρώ εκτελεστέα έργα από την Περιφέρεια. Σας είπα αύριο θα έρθουν άλλα 5 εκατομμύρια.

Δόξα τω Θεώ και την Παναγία προχωράμε και όστις θέλει ο πίσω μας ελθεί, για να πάρει από το λαό καμία καλή κουβέντα, γιατί οι ψευτοπολιτική δεν ταιριάζει σε εμάς. Είμαστε άνθρωποι των έργων, των πράξεων και της δουλειάς και όχι να καθόμαστε να μιζεριάζουμε το πώς θα ανακατέψουμε και πώς θα κάνουμε ζημιά στο Δήμο. Κυρία Πρόεδρε, εκτιμώ ότι όλοι οι δημοτικοί σύμβουλοι θέλουν να προχωρήσει το κλείσιμο της χωματερής, που θα κλείσει, γιατί κλείνει μόνη της, δεν μπορώ να την κλείσω εγώ, γεμίζει και κλείνει.Κι εν πάσει περιπτώσει δεν πήγα εγώ να δώσω κάνα καινούργιο χώρο. Ούτε δήμαρχος ήμουν τότε, ούτε χωράφια είχα να πάρω μεροκάματο και να λέω από τη μια να φύγει η χωματερή και από την άλλη δήμαρχε, θα 'ρθουν τα σκουπίδια για να πάρω λεφτά; Δεν με ενδιαφέρει, θέλω να κλείσει και να σταματάει η λέξη σκουπίδια και σκουπιδιάρηδες στο Ζεφύρι, στα Λιόσια και στη Χασιά, όπως σταματάει η λέξη παραβατικότητα, με το χάλι που γίνεται από μία μερίδα ανθρώπων εδώ, με το μνημόνιο που έγινε με την Ελληνική Αστυνομία. Εγώ τα είπα, έχω τη στήριξη τη δική σας αγαπητοί συνάδελφοι (Δημοτική Παράταξη Παππού) και κάποιων από εσάς (Αντιπολίτευση).

   Ευχαριστώ για τη στήριξη και ανταποδίδω. Όσοι δε με στηρίζετε, είμαι σίγουρος ότι στην πορεία των έργων θα μου πείτε φίλε έχεις δίκιο και προχωράμε.Ευχαριστώ!''

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια