Nικηφόρος Σ. Δαδάνης: Δεν συνηθίζω να κάνω παρέα με ΒΟΘΡΟΥΣ ! ! !

Εκκενώσεις Βόθρων " Ο  ΦΑΤΑΟΥΛΑΣ "
Επειδή σήμερα με ενημέρωσαν αλλά το διαπίστωσα και γω ο  ίδιος  ότι  το   Όνομα  μου αναφέρθηκε σε  σχόλιο  συγκεκριμένης  υβριστικής  και  άκρως αηδιαστικής  και  προσβλητικής  ανάρτησης   για την  προσωπικότητα  και  την  υπόληψη  της  ανθρώπινης  υπόστασης   ότι   συγκαταλέγομαι  στους βόθρους  των  Άνω Λιοσίων  εξυπηρετώντας  με  αυτό  τον  τρόπο  πολιτικές σκοπιμότητες  με προφανή  σκοπό  την   σπίλωση  και    αποτροπή  μου  να  σχολιάζω  και  να  ασκώ  κριτική   στη Δημόσια  πολιτική  ζωή ,

θα  ήθελα  να  ενημερώσω τις  φίλες  και  τους φίλους που  μου  κάνουν την τιμή να επισκέπτονται το προσωπικό  μου  ιστολόγιο  και  να  διαβάζουν τα  άρθρα  μου  τα  ακόλουθα :


  • Πρώτα  απ' όλα  ενημερώνω  τους  αναγνώστες  μου  ότι   ΟΥΔΕΜΙΑ  σχέση   έχω    με ιστοσελίδες  ή  Blogs  που  έχουν  υβριστικές  , χυδαίες  και  προσβλητικές  αναρτήσεις   που   θίγουν  ανθρώπινες  υπολήψεις  πιστεύοντας  ότι  έτσι   γίνεται   Πολιτική . Όσο κι αν κάποιοι θέλουν να με εμπλέξουν σ αυτήν την αηδία θα αποτύχουν πανηγυρικά  ! ! !

  • Δεύτερον , δεν  συνηθίζω  να   κάνω   παρέα  με   βόθρους ! ! !

  • Τρίτον,  η   Πολιτική  της    Χέστρας   και του  Κώλου  με  αφήνει  παγερά   αδιάφορο  και καταδικάζω  τον  συγκεκριμένο  τρόπο  που   κάποιοι  προσπαθούν  να  κάνουν  Πολιτική .Μια Βρώμικη   Πολιτική  χωρίς  επιχειρήματα  κρυμμένοι   πίσω  από   την  ανωνυμία   που   τους προσφέρει  το  Διαδίκτυο .
  • Τέταρτον , όσα  γράφω  στο  προσωπικό  μου   ιστολόγιο  έχουν ως σκοπό την ενημέρωση των συμπολιτών  μου  με  επιχειρήματα  αλλά  και  με  δημοσιοποίηση   εγγράφων   όταν  αυτά βρίσκονται  στα  χέρια  μου  αποδεικνύοντας τα  γραφόμενα .

  • Πέμπτον ,  η  ανωνυμία   δεν  είναι   Παντοτινή .....

  •  Έκτον , ζητώ  να  κατέβει  άμεσα  το  υβριστικό  σχόλιο  που   αναφέρεται  στο  όνομα  μου  στην  συγκεκριμένη  υβριστική  και   χυδαία   ανάρτηση  και   επιφυλάσσομαι  παντός  νομίμου  δικαιώματος   μου . 

  • Έβδομον ,οφείλουμε, όλοι, οι  υγιείς  σκεπτόμενα  πολίτες  , από  την  πλευρά  του   ο καθένας  να υπερασπιστεί   το  δικαίωμα της   Ιδιωτικότητας   και   την   Προστασίας  της    ανθρώπινης Αξιοπρέπειας.  Θα  πρέπει  και  η   Πολιτεία  επιτέλους  να αναλάβει  τις  ευθύνες   της   και να προστατέψει   την   ανθρώπινη   υπόληψη  εφαρμόζοντας  την  κείμενη  νομοθεσία  προς  πάσα κατεύθυνση  όταν  αυτή  παραβιάζεται   κατάφωρα .

  • Τέλος  όπως  έχω   επισημάνει  και  στο  παρελθόν  μόνο  ότι   φέρει  την υπογραφή  μου αποτελεί  δικό  μου  άρθρο  ή  σχόλιο  καθώς δεν συνηθίζω να κρύβομαι .





         Με Εκτίμηση 
προς τις Φίλες και Φίλους 
     που με διαβάζουν 

Δαδάνης  Σ . Νικηφόρος 

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια