Δαδάνης : Ότι ισχύει είναι μόνο ότι φέρει την υπογραφή μου ! ! !

Δαδάνης  Σ. Νικηφόρος

Δελτίο Τύπου 

                                                                                                                 Δήμος Φυλής     08 / 06 / 2015


Στην  ολιγοετή  ενασχόληση  μου   με   τα   κοινά   πάντα  κινήθηκα  με  γνώμονα  τον  σεβασμό  στις  αρχές  και  στις  αξίες  που  με  διέπουν  ως  άτομο. Λειτούργησα  πάντα  συλλογικά  και  πάντα  στα πλαίσια  των   ηθικών  υποχρεώσεων  μου  , ενταγμένος  είτε  σε  συλλόγους   είτε  σε  δημοτικές  ή  πολιτικές  παρατάξεις. 

Κινήθηκα  πάντα  με  διαφάνεια  , στο φως  της  ημέρας  ,  χωρίς  εξαρτήσεις  και  χωρίς  δεσμεύσεις .

Οτι  έχω  να   πώ  το λέω  πάντα  δημόσια  και   καθαρά  χωρίς  περιστροφές  και   μισόλογα   για  θέματα   που  αφορούν  την  Δημόσια  ζωή   του   Δήμου  μας.  Εκφράζω  πάντα  την  Προσωπική  μου  άποψη  και  θέση  για   τα  τεκταινόμενα   τόσο   στην  πολιτική  ζωή  του
  Δήμου  όσο  και   του  πολιτικού - παραταξιακού  χώρου  που  μέχρι  σήμερα   είμαι   ενταγμένος  . 

Όσοι  βιάζονται  λοιπόν  να   ανακαλύψουν   ραγδαίες  εξελίξεις  και  καταστάσεις (το δημοσίευμα που "εξόργισε" τον κ. Δαδάνη θα το βρείτε  ΕΔΩ)  θέλω να  τους  υπενθυμίσω  ότι  η βιασύνη  ανέκαθεν  υπήρξε  κακός  σύμβουλος.

Έτσι   λοιπόν ,  με   αφορμή   δημοσίευμα   ηλεκτρονικού   μέσου  όπου  εμφανίζεται  το όνομα  μου ,έχω  να  σημειώσω  τα  εξής :

  • Κάθετι  που  εμφανίζεται  ως  " πληροφορία - πηγή "  και  δεν  φέρει  την  υπογραφή  μου  κρίνεται  απ  την  πλευρά  μου  το  λιγότερο  ως   αβάσιμο , δεν  με  χαρακτηρίζει  και  δεν  με  εκφράζει .

  • Κάθε   Ενέργεια -Κίνηση - Πρωτοβουλία - Δράση   που    λαμβάνω  είναι  καθαρά  προσωπική ,ενώ  όταν  είναι  συλλογική  πάντα  αναφέρονται  και  οι συντελεστές  κάθε προσπάθειας .  Και   βεβαίως  ανέκαθεν  αναλαμβάνω   την  ευθύνη    των   πράξεων   μου  για    πράξεις ή ενέργειες   μου   χωρίς να  εμπλέκω  ή να   μεταθέτω  τις  ευθύνες  σε  άλλους .

  • Εδώ  ότι γράφεται  υπογράφεται  ! ! ! 

  • Όσον   αφορά   την  " ΕΝΟΤΗΤΑ   ΠΟΛΙΤΩΝ "  σας  παραπέμπω  στην  Ανοικτή Επιστολή  που  έχω  δημοσιεύσει   ΕΔΩ  στις  17  Φεβρουαρίου του  2015  . Από  κει  και πέρα  ότι  άλλο έχω να πω  ή  να προσθέσω  θα  το  κάνω μέσα στα όργανα  της παράταξης  όταν  αυτά  συγκλιθούν   σεβόμενος  πάντα   τον Επικεφαλής  της  Παράταξης ,  τους συνυποψηφίους  και  φίλους  που  δώσαμε  μαζί  έναν  ωραίο  και  τίμιο αγώνα  πριν  1 χρόνο .


  • Τέλος , κάθετι  άλλο  ,  που  δεν  φέρει  την  υπογραφή  μου  , δεν  στοιχειοθετεί  απόδειξη  ότι  αναφέρεται  σε  δράσεις  ή  κινήσεις  δικές   μου .


 Με  τιμή 

Δαδάνης  Σ. Νικηφόρος 

Δημοσίευση σχολίου

1 Σχόλια

  1. ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΘΕΜΑ "ΦΕΡΕΙ" ΤΗΝ ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΣΟΥ;;;;

    "ΟΙ...ΚΑΤΟΙΚΟΙ...ΤΗΣ...ΦΥΛΗΣ

    Α.....Π.....Α.....Ι.....Τ......Ο......Υ.......Ν

    ΝΑ ΚΛΕΙΣΟΥΝ ΑΜΕΣΑ, ΟΡΙΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΑΜΕΤΑΚΛΗΤΑ

    Η ΚΑΡΚΙΝΟΧΩΜΑΤΕΡΗ ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΩΝ-ΦΥΛΗΣ ΚΑΙ

    ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΑΥΤΗΝ ΑΠΟ ΤΟ 1960".

    ΑπάντησηΔιαγραφή