ΣΧΟΛΗ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΟ ΖΕΦΥΡΙ

«ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ: Να Μιλάς και ν’ Ακούς»
-  ΜΕΡΟΣ 2Ο
Τεχνικές Σωστής Επικοινωνίας και Αντιμετώπισης 
Συγκρούσεων
«Γιατί πολλές φορές μιλάω και δεν μ’ ακούνε; Γιατί πρέπει να φωνάξω για ν’ ακουστώ; Γιατί πρέπει να πω εκατό φορές κάτι, ώστε να μ’ ακούσει το παιδί μου; Πώς μπορώ να λύσω ένα πρόβλημα με το παιδί μου, με τον σύντροφό μου, με τον συνεργάτη μου ή με οποιονδήποτε άλλον, χωρίς να δημιουργηθεί πρόβλημα; Πώς διαχειρίζομαι τις συγκρούσεις στην οικογένεια
μου ή γύρω μου; Πώς θα επικοινωνήσω στο παιδί μου αυτό που θέλω, χωρίς να θυμώσει μαζί μου; Πώς μπορώ να λύσω ένα πρόβλημα με το παιδί μου ή με τον σύντροφό μου, ώστε να υπάρχει αποτελεσματικότητα και όχι εγωισμός και φωνές;»
 
Σε αυτή μας την συνάντηση, θα συζητηθεί το θέμα της επικοινωνίας με τα παιδιά μας, με τον/την σύντροφό μας και με τους γύρω μας, ενώ θα δοθούν Τεχνικές Σωστής Επικοινωνίας και Επίλυσης Συγκρούσεων. Γιατί η Επικοινωνία με τους γύρω μας είναι κάτι που μαθαίνεται από μικρή ηλικία, άρα αν θέλουμε μπορούμε να την αλλάξουμε. Την παρούσα ομιλία μπορούν να την παρακολουθήσουν κι εκείνοι που δεν ήρθαν στο 1ο ΜΕΡΟΣ.  Θα γίνουν βιωματικές ασκήσεις, που θα βοηθήσουν στην καλύτερη κατανόηση του θέματος!

Εισηγήτρια : Παντελίδη Παναγιώτα
MSc Παιδοψυχολόγος – Οικογενειακή Σύμβουλος - Ειδική Παιδαγωγός

Ημερομηνία: Δευτέρα, 27/04/2015
Ώρα: 17.00 – 19.00
Χώρος: πρώην Δημαρχείο Ζεφυρίου (πλατεία Ηρώων Πολυτεχνείου), στον 1ο όροφο


Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια