Επιδρομές ληστών σε Άνω Λιόσια & Ζεφύρι





Νέα επιδρομή ληστών έγινε σε σπίτι στα Άνω Λιόσια, με θύμα μια 73χρονη. Όπως εξιστόρησε η ηλικιωμένη στο MEGA, οι αδίστακτοι κακοποιοί την χτύπησαν με μανία για να τους πει πού έχει κρυμμένα χρήματα και χρυσαφικά, ενώ απειλούσαν ότι θα την σκοτώσουν.
"Με μαγκώσανε, μου έκλειναν το στόμα και με χτύπησαν στο χέρι. Το είχαν πιάσει το χέρι μου, έβγαινε αίμα, είναι ακόμη μελανιασμένο" δήλωσε η κ Ρέντζου.
"Έτρεμα σαν το ψάρι και λέω τώρα θα πεθάνω! Αυτοί μου είπαν: ''Θα σε σκοτώσουμε" και εγώ τους απαντώ: "Σκοτώστε με, λεφτά δεν έχω να σας δώσω..."
πρόσθεσε η ίδια.
Οι δύο αδίστακτοι ληστές, έκαναν άνω-κάτω το σπίτι χωρίς όμως να βρουν χρήματα. Μετά από μισή ώρα έφυγαν και το μαρτύριο της 73χρονης έλαβε τέλος.
Στο Ζεφύρι, θύμα διάρρηξης έπεσε και η μητέρα του αντιδημάρχου, στο σπίτι της οποίας εισέβαλαν άγνωστοι, την ώρα που εκείνη απουσίαζε. "Μπήκαν στο πατρικό, έσπασαν το παράθυρο, το έκαναν άνω-κάτω, έψαχναν για τιμαλφή και χρήματα, έκλεψαν μια τηλεόραση, ευτυχώς έλειπε η μητέρα μου..." δήλωσε ο αντιδήμαρχος Ζεφυρίου Γιάννης Μαυροειδάκος. "Δυστυχώς δεν υπάρχει σπίτι που να μην έχει υποστεί διάρρηξη, αυτοκίνητο που να μην το έχουν προσπαθήσει να το κλέψουν ή να το έχουν κλέψει. Η περιοχή είναι εκτός ελέγχου", πρόσθεσε.
Οι κάτοικοι της περιοχής ζητούν περισσότερη και καλύτερη αστυνόμευση, θεωρόντας σήμερα ότι βρίσκονται στο έλεος των κακοποιών.

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια