Σημάδια διάλυσης στη ΝΔ; Συμπεριλαμβάνουν στο ψηφοδέλτιο τον κ. Σταύρου παρά την πρόθεσή του να μην πολιτευθεί

Πριν από 20 ώρες ο Απόστολος Σταύρου ανακοίνωνε με επιστολή του στο forkeratea την αποχώρησή του από τη ΝΔ καταγγέλλοντας την "απαράδεκτη, απαξιωτική και προσβλητική συμπεριφορά του κ. Σαμάρα προς ιστορικά στελέχη της φιλελεύθερης κεντροδεξιάς παράταξης".


Τίποτα όμως δεν εμπόδισε την ΝΔ να συμπεριλάβει τον έμπειρο πολιτικό στο ψηφοδέλτιο της για το Υπόλοιπο Αττικής, που ανακοινώθηκε το μεσημέρι της Παρασκευής.

Πριν λίγο, ο κύριος Σταύρου προέβη σε νέα διευκρινιστική δήλωση διότι όπως αποδείχθηκε η Ν.Δ. φαίνεται να αγνοεί τις προθέσεις του πρώην Υφυπουργού:

''Παρά τη σαφή δήλωσή μου προς τα αρμόδια όργανα του κόμματος ότι δεν θα συμμετάσχω στις βουλευτικές εκλογές της 25ης Ιανουαρίου, συμπεριλήφθηκα στο ψηφοδέλτιο της Περιφέρειας Αττικής.
Γνωστοποιώ στους συμπολίτες μου ότι εμμένω στην απόφαση μου να μην είμαι υποψήφιος για τους λόγους που εξέθεσα ήδη στην από 8.1.2015 ανακοίνωσή μου και δηλώνω ότι παραμένω πιστός στις αρχές και τις αξίες της φιλελεύθερης κεντροδεξιάς παράταξης.''


Οπότε εύλογα δημιουργείται το ερώτημα: Είναι τέτοια η αποσύνθεση στο στρατόπεδο της ΝΔ, και ειδικότερα στο Υπόλοιπο Αττικής που δεν γνωρίζουν τι τους γίνεται;


Διαβάστε σχετικά:
thumbnailΔήλωση αποχώρησης από τη Ν. Δημοκρατία του ιστορικού στελέχους Απόστολου Σταύρου.
Λάβαμε και δημοσιεύουμε επιστολή του κυρίου Αποστολου Σταύρου "Η συγκεχυμένη πολιτική, η επιλογή προσώπων που λίγη σχέση έχουν με την παράταξη της Νέας Δημοκρατίας και, στον αντίποδα, η απαράδεκτη, α…

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια