Πολλά προβλήματα έχει δημιουργήσει η τράπεζα θεμάτων.


ΕΛΜΕ  Άνω Λιοσίων - Ζεφυρίου - Φυλής                         


Τον Ιούνιο, τελικά, το υπουργείο καθυστερημένα, σπασμωδικά και αποτυχημένα 
προσπάθησε να διορθώσει τα αδιόρθωτα σε ό, τι αφορά τη φετινή Α΄ λυκείου σε 
ΓΕΛ και ΕΠΑΛ. Δηλαδή, το ζήτημα της τράπεζας θεμάτων και του νέου τρόπου προαγωγής,
 που είναι 2 από τα σοβαρά προβλήματα που δημιουργεί ο νόμος για το «νέο» λύκειο. 
Αλλά το πρόβλημα δεν αντιμετωπίστηκε και μετά την παρέμβαση του υπουργείου 
γιατί και πάλι το 20% περίπου των μαθητών έμειναν μετεξεταστέοι.

Και τώρα, το Σεπτέμβριο,  καλούνται οι 20 μαθητές στους εκατό να παλέψουν και πάλι με την 
τράπεζα θεμάτων για να περάσουν την τάξη. Να θυμίσουμε ότι πριν την 
παρέμβαση του υπουργείου, οι μετεξεταστέοι πανελλαδικά έφτασαν στο 25% π
ερίπου από 7% πέρυσι. Στην περιοχή μας, στο Δήμο Φυλής, με το ΕΠΑΛ, στο 
οποίο δεν υπήρχαν μετεξεταστέοιπριν την παρέμβαση έφτασε στο 27,5%, ένα από 

τα πιο υψηλά ποσοστά και μετά στο 20%. Και στα τα πιο πολλά σχολεία πανελλαδικά, το 
μεγάλο πρόβλημα προέκυψε με Άλγεβρα, Γεωμετρία και Αρχαία Ελληνικά.

Εδώ και ένα χρόνο, από το Σεπτέμβριο του 2013, που ο νόμος ψηφίστηκε, 
ενημερώνουμε, διαμαρτυρόμαστε, διαδηλώνουμε και απεργούμε ενάντια σε αυτόν το 
νόμο-έκτρωμα, που διαλύει το δημόσιο λύκειο όπως το γνωρίζαμε ως τώρα. Και 
αυτό θα συνεχίσουμε να κάνουμε γιατί έχουμε την πεποίθηση ότι αποτελεί σκόπιμα ένα 
σφαγείο για τους μαθητές, αφού ο στόχος της κυβέρνησης είναι η δραματική μείωσή 
τους σε ΓΕΛ και ΕΠΑΛ. Οι αποτυχόντες εκεί 15άρηδες και 16άρηδες θα προσανατολιστούν 
ή στις νέες σχολές ΣΕΚ, δηλαδή, σε μεταγυμνασιακά ΙΕΚ, ή σε ιδιωτικές σχολές με πληρωμή,
 ή στη φονική αγορά εργασίας της κρίσης ανασφάλιστοι, με μηδαμινά εργασιακά δικαιώματα
 και οι πιο πολλοί με λίγα ψίχουλα για μισθό. 

Για να ανατραπεί η κατάσταση αγωνιζόμαστε για να εφαρμοστούν:
1) Κατάργηση της τράπεζας θεμάτων και του νέου τρόπου προαγωγής. Οι εξετάσεις
 να είναι ενδοσχολικές με ευθύνη των εκπαιδευτικών, που σταθμίζουν τις ανάγκες, την 
προσπάθεια και το κοινωνικό περιβάλλον των μαθητών.
2) Καμία συγχώνευση – κατάργηση σχολείων και τμημάτων. 20 μαθητές ανά τμήμα. 
10 μαθητές στη κατεύθυνση και 10 ανά καθηγητή στα εργαστήρια. Δεν δεχόμαστε τα 
ελάχιστα όρια που θέτει το Υπουργείο για έγκριση τμημάτων. Δεν θυσιάζουμε τα παιδιά μας 
στο βωμό του κέρδους και της εκμετάλλευσης. Αγωνιζόμαστε για να συνεχίσει να 
λειτουργεί ομαλά το 2ο Ε.Κ. Δυτικής Αττικής (πρώην Σ.Ε.Κ. στα Άνω Λιόσια) μετά το 
απαράδεκτο κλείσιμο της ΕΠΑΣ στα Άνω Λιόσια μαζί με τις άλλες 100 ΕΠΑΣ πανελλαδικά.
3) Μαζικοί διορισμοί μόνιμων εκπαιδευτικών για την κάλυψη όλων των κενών.
4) Μονιμοποίηση όλων των συμβασιούχων χωρίς όρους και προϋποθέσεις. 
 Κατάργηση της ελαστικής εργασίας.
5) Να κατευθυνθούν τα χρήματα του ΕΣΠΑ στη στήριξη και διεύρυνση των δημόσιων 
εκπαιδευτικών δομών και στις προσλήψεις μόνιμου προσωπικού.

Να σταματήσουν τώρα όλες οι πολιτικές που επιβάλλουν στους φτωχοποιημένους 
γονείς να φορτώνονται και τα έξοδα των φροντιστηρίων χειμώνα – καλοκαίρι 
για να «περάσουν την τάξη» τα παιδιά τους και να γλυτώσουν από την εγκληματική 
πολιτική του υπουργείου και της κυβέρνησης.

 Όλοι μαζί, καθηγητές, γονείς και μαθητές να ανατρέψουμε αυτόν το νόμο και την 
πολιτική της κυβέρνησης που διαλύει τη δημόσια εκπαίδευση από το νηπιαγωγείο 
ως το πανεπιστήμιο.

Το ΔΣ της ΕΛΜΕ





Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια