ΔΗΜΟΣ ΦΥΛΗΣ:ΜΙΛΗΣΕ Ο ΣΟΦΟΣ ΛΑΟΣ....


ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΙΧΩΤΑΣ
ΜΙΛΗΣΕ Ο ΣΟΦΟΣ ΛΑΟΣ.... καλημέρα συμπολίτες μου, τεταρτη σημερα 21 μαιου του ιστορικου ετους 2014. η πολη μας εορταζει τους πολυουχους κων & ελενη χαρας ευαγγελια, το πανηγυρι εχει στηθει από μερες, όλα είναι ετοιμα στην κεντρικη πλατεια, η τεραστια σκηνη για τις φιεστες και τους πανηγυρικους των νικητών, οι παγκοι των μικροπωλητών περιμετρικα της πλατειας , με τα διαφορα μπιχλιμπίδια για τους ιθαγενείς, υπαιθρια σουβλατζίδικα κλπ. το μονο που χαλαει λιγο την πανηγυρικη ατμοσφαιρα, είναι ο ανεμος που αλαξε κατευθυνση σημερα, μεχρι χτες φυσουσε <<ντουρα¨ι μη>> όπως λεμε βαρδαρης η γραικοτραμουντανα δηλ. ΝΔ. πλημηριζοντας την ατμοσφαιρα με ένα μεθυστικο αρωμα ΣΓΟΥΡΟΥ βασιλικου, ετσι και γω χτες το απόγευμα, βλέποντας από το παραθυρο μου αυτή την ειδηλιακη κατασταση εφτιαξα έναν μερακλιδικο καφε και βγηκα στη βεραντα μου να τον απολαυσω, φευ ,το αρωμα του σγουρου βασιλικου όμως μου προκαλει αλεργια ετσι ανεκρουσα πρυμνα και επεστρεψα εσπευσμένα στην ασφαλεια του σπιτιου. σκεφτηκα όμως μερα που είναι, παραμονή της μεγαλης εορτης γαρ, ότι ένα καφεδακι στην πλατεια θα ητο ότι επρεπε,βρεθηκα λοιπον με τον καφε σε τραπεζακι με θεα, μπροστα μου παρελαυνει πληθος λαου, γυναικες αντρες παιδακια ,στα προσωπα τους χαραγμενο το χαμογελο της περήφανους νικης που ειχαν καταγαγει πριν δυο μερες, μεταξυ αυτων και εναμεγαλο κοματι του <<κουλερ λοκαλ>> τοπικο χρωμα γαλιστι, με τα παρδαλα τους τα φορεματα και τα μακρια βρακια από κατω, το χαμογελο αυτων μου φανηκε ποιο πολύ εντονο,(φημες λενε ότι καθενας από αυτους ειχε πανω του τουλάχιστον ένα πενηνταρικο), δεν είναι και λιγο αν αναλογιστείς ποσα σουβλάκια αγοράζεις και σου μενει και κατι τις να παρεις κανα μπιχλιμπιδι η μαλι της γριας. από τα μεγάφωνα της τεραστιας πιστας εδώ και ωρα ακούγεται μια στριγγια γυναικεια φωνη να ανακοινωνει ονόματα επιτυχόντων μαθητων στις πανελλήνιες εξετασεις να προσελθουν και να παραλαβουν το βραβειο τους από τα χερια του νικητή τοπικου αρχοντα, ένα ΤΑΜΠΛΕΤ αν ακουσα καλα<< ω τι μεγαλη τιμη>>, η ωρα περναει και η στριγγια φωνη δεν λεει να σωπασει, εχουν τελειωσει οι ανωτατες σχολες και εχουμε φτασει στους επιτυχόντες της σχολης ψαροκαθαριστων ΤΕΙ κωλοπετηνιτσας, δεν αντεχω άλλο ξεχασα να σας πω ότι είμαι αλεργικος και στις στριγγιες φωνες ετσι τα μαζευω αρον αρον και ξανατρεχω στην ασφαλεια του σπιτιου μου. και εις αλλα με υγεια
https://www.facebook.com/giorgos.mihotas?fref=nf

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια