Κρητικός Γιώργος:" θα σταθώ στο ύψος των περιστάσεων, και αντάξιος της εμπιστοσύνης σας"



Η επιλογή σας να με εκλέξετε μέσα σε αυτούς που θα Διοικήσουν των Δήμο μας τα επόμενα πέντε χρόνια είναι τιμή, και ένα μεγάλο βάρος ευθύνης για μένα. Τιμή γιατί κατάφερα να σας πείσω ότι αξίζω να μου εμπιστευτείτε μια θέση σε αυτούς που θα αποτελέσουν την νέα Διοίκηση του Δήμου μας, και βάρος διότι μέσα από αυτήν την επιλογή σας, εκλογή για μένα,  πρέπει να
αποδείξω με τα έργα μου, και τις ημέρες μου μέσα σε αυτήν, και από αυτήν την Διοίκηση ότι άξιζα της εμπιστοσύνης που μου δείξατε. Σας ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ όλες και όλους που με ψηφήσατε, αλλά και αυτοί που δεν το έκαναν θα τους αποδείξω με αυτά που θα κάνω εγώ, αλλά και οι υπόλοιποι συνάδελφοι μου, ότι αυτή τους η πράξη ήταν λάθος. Σας υπόσχομαι ότι θα σταθώ στο ύψος των περιστάσεων, και αντάξιος της εμπιστοσύνης σας, οι πολλοί μεγάλες δυσκολίες, και τα αδιέξοδα που έχει οδηγηθεί ο Δήμος μας τα τελευταία χρόνια, υπό την καθοδήγηση του άξιου ηγέτη μας Χρήστου Παππού, και της νεοεκλεγείσας Διοίκησης πολύ σύντομα θα είναι ένα πολύ κακό παρελθόν.
Σας ευχαριστώ για μια ακόμη φορά, και σας παρακαλώ να μας κρίνετε, διότι η κρίση στα έργα αξίων και εργατικών είναι έπαινος και καταξίωση. Να είστε όλοι καλά.                                                                                                                                                           

                                                                                                                                                                                                                             

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια